Vill ni att mannen är med på VUL?
Ni som gjort tidigt VUL, var era respektive män med? Vad tyckte dom, jag menar, det kanske är första gången dom ser en gynstol överhuvdtaget...
Ni som gjort tidigt VUL, var era respektive män med? Vad tyckte dom, jag menar, det kanske är första gången dom ser en gynstol överhuvdtaget...
Min kille har varit med på 5 vul. Han tycker att det är super-obehagligt varje gång.
Men visst ska han vara med! Jämfört med en förlossning är ett vul en barnlek.
för oss har det varit självklart att han skulle med på alla vul
Ja, min sambo vill verkligen vara med, men jag är lite mer skeptisk... Fast det är ju hans barn också, så det är klart att han får vara med, men...
Min sambo var också me, han ville ju självklart inte se vad läkaren höll på med där nere, men han stod vid mitt huvud och såg på skärmen Det betydde väldigt mycket för honom att få se att den lille mådde bra.
Ja, det ska jag göra!
Min man har varit med på väldans många VUL inför IVF och även på VULet när jag var gravid. Det var ett måste eftersom jag inte visste om barnet levde vilket det naturligtvis inte heller gjorde så hade han inte varit med hade jag dött! Han ska vara med varje gång hädanefter-både vid IVF-VUL och när jag blir gravid för då ska här göras många VUL! Lite får de tåla männen faktiskt!
Jag gör inte VUL utan honom. Han ska med på allt! Och han säger att han vill vara med och stötta eftersom jag själv tycker det är obehagligt.
För mig var det självklart att min man skulle vara med. Vi har ju gått igenom det här tillsammans och det är inte bara min angelägenhet. Han har själv velat vara med, eller, det har faktiskt aldrig varit ens en diskussion för oss. Det har varit självklart för båda oss. Vi längtar ju lika mycket båda två.
Lycka till!!
För mig har det varit självklart att han skall vara med när jag gjort VUL.
Och detsamma gäller för min man.