• Nenne2

Skulle ni kunna ge såhär mycket för en jeansjacka?

Jag har sett en jättesnygg jeansjacka från Levi´s som kostar 1190 kr. Min man tycker det är på tok för mycket pengar för en icke funktionsjacka. Men den är såå snygg. Vad säger ni andra? Skulle ni kunna ge så mycket pengar för en jeansjacka? Jag vet att jag skulle använda den mycket eftersom man kan ha den hela våren och sommaren till massor av olika klädstilar.

• Svar på tråden Skulle ni kunna ge såhär mycket för en jeansjacka?
  • April Mamma

Ja, absolut!! =)

En jeans jacka kan du ha i måååånga år...blir ju dessutom snyggare med tiden...hälsa maken det

• Emerun

Ja det skulle jag, köpte en Levis jeansjacka för typ 10år sen, då kostade den typ 1000kr, fortfarande min favvojacka, åker fram så fort det blir varmare, inte gått ur tiden heller, ser att de fortfarande säljer liknanade modeller.

• KaBi

Ja, det skulle jag. Och om jag verkligen skulle använda den så mycket skulle jag tom. tycka att det var ett riktigt bra köp

• gubealol

LÄTT! Ja skulle också vilja ha en snygg jeansjacka och skulle kunna betala 1100:- utan att blinka!

• susannemalmö

Jeans och skinnjackor blir ju aldrig helt ute. De passar till nästan allt och blir bara snyggare med åren. Så ja, slå till.

• Dino78

Finns snygga jeansjackor för hälften så nej, så mycket skulle jag inte lägga. Om jag inte hade fast och bra inkomst förstås och den verkligen var assnygg...
    Men tycker 500-600:- är nog för en jacka.

DIF i själ och hjärta dino78.blogspot.com/ Djurgårn tills jag dör
  • MosterMammaMia

1200:- för en jacka är ju inte så väldigt mycket så det hade jag lätt gett, speciellt om jag redan innan köpet visste att jag skulle använda den mycket.

• Ronjah

Mja... Jo, det skulle jag nog, om jag verkligen älskade just den jackan.
    Fast jag blir lätt snål när det kommer till mig själv, barnen däremot kan jag lägga ner hur mycket pengar som helst på

• Marline

Absolut! Gjorde det själv för några år sedan och den är min favorit! Jag använder den så fort det blir väder för det och även på vintern istället för kofta när vi går på krogen tex. Jag har en tajt Levi's stretch jeansjacka som är super snygg!

• Ari Gold

Ja absolut - OM det är en relativt klassisk/tidlös modell och om du är en person som brukar gilla/använda jeansjacka.

Ett sådant plagg kan ju användas i många och även om man inte har det som enda jacka blir priset per användning lågt.

Om det är nån knallrosa specialdesign av typen "vårens trendigaste mode" skulle jag inte betala så mycket, men är det en "vanlig" jeansjacka så why not?

• xandra76

Klart att man kan köpa en jeansjacka för dom pengarna, om man har råd vill säga i familjen...
    Annars kan man kolla på Tradera och kanske hitta samma modell för halva priset i nyskick, så blir mannen glad också... = )

• rosyposy

Tycker inte att det är så dyrt för en jacka så ja, jag hade lätt kunnat betala den summan.

• krabban

Har man pengarna,utan att det går ut över,mat å barn så Köp !

• LittleMermaid

Absolut - om jag hade budgetutrymme för det! Däremot hade det varit den månadens klädbudget, så jag hade inte köpt en pinal mer. Köpte en kofta för 1600:- i början på denna månaden, vilket jag fortfarande har lite ångest för..... men ångrar mig inte ett dugg för jag älskar den!

• LittleMermaid

Oj, va tvetydig jag lät! Jag menar: har ångest över att göra av med så mycket pengar på en kofta, men jag ångrar inte köpet och skulle inte lämna tillbaka den för allt smör i småland!

Svar på tråden Skulle ni kunna ge såhär mycket för en jeansjacka?