• Kaslin4ever070227

barn som vill bli model eller vara med på kataloger?

Visste inte vad jag skulle lägga denna tråd,så det får bli här.

Har en dotter på 10 och hon har länge velat bli barn model som att visa upp kläder i olika kataloger som HM,Lindex Mm
    Hon gillar stå framför kameran och posera på olika sätt.

Nu min fråga vet att det finn agenturer och att det finns någon i Slusen men vet inte vad dom heter.

Har ni någo eferenhet av detta??

• Svar på tråden barn som vill bli model eller vara med på kataloger?
  • ninmid

Skicka in hennes bilder till Stockholmsgruppen eller ngn annan seriös agentur. Det är oftast dom HM och andra tar kontakt med inför sina castings.

• Atikin65

Stockholmsgruppen låg tidigare vid Slussen, men finns nu på Grev Turegatan...förutom den finns det Mikas (som just nu säger sig har antagningsstopp för barn) samt Synkcasting...bara skickar in lite bilder och hoppas på det bästa....har själv flera barn/modell/döttrar och vi har hittills haft bra erfarenheter av modellandet....

• Coral

Hej jag är en tjej och är 11 år. jag är jätte intereserad  ut va att vara model och ta bilder och vara med i remlam bilder som Hm lidex kapphal och mer. om ne vet vad jag ska ggöra för att vara medd i en remklam blad som Hm var snäll och säg det i mitt hemmland gick jag i en model skoola i 3 år fast när jag flyttade till sverige så var jag tyvngen att sluta snälla hjälpmig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Mossen

Jag har ett barn som är jätte intreserad och alltid posar framför varje spegel, och hon är sugen att modella för något T.E.X H&M Lindex Kappahl M.M

• emmaholmberg

hej jag är en tjej på 12 snart 13 år. jag vill gärna typ vara med i någon reklam för tex h&m eller Lindex mm. för jag brukar ta bilder på mig sjel och älskar mode. snälla skriv bra tipsGlad

• Meddelande borttaget
  • greta2

Till barnen i tråden här! Jag tycker att föräldrarna skall vara med på ett hörn om barn blir modell för kläder. Föräldern bör ha lite insyn och koll tycker jag, då det verkar som om det finns mycket skit i modellbranschen då barnen blir tonåringar. Prata med dem!

Svar på tråden barn som vill bli model eller vara med på kataloger?