Knäad i magen av sonen... orolig!
Ville bara skriva av mig lite o höra om ngn har några erfarenheter
Sonen på ca 2,5 år knäade mig ordentligt i magen i området där bebisens huvud är... Så nu är man ju toknervös att bebben har fått några skador!!!
Hormonerna är ju på "topp", så man är ju extra känslig oxå... Så jag har inte kunnat hålla tårarna borta.. Kände mig som en dålig mamma redan innan detta hände, eftersom jag inte riktigt har tålamod o ork att vara med honom o efter detta blev det ju inte bättre... Han blev ju lite förskräckt över mamma som gråter, så man måste ju försöka rycka upp sig, men det är svårt när hormonerna rusar o "fördämningarna har brutits"...
Hade dock turen att sambon ringde strax efter att det hänt, så han hörde ju direkt på mig att jag var lessen o ringde till sina föräldrar som är pensionärer o de kom o hämtade sonen. Känns ju inte helt bra heller, för man känner sig ju som en vekling o en förlorare o de ställer ju upp så mkt annars, men samtidigt så hade jag ju inte orkat vara en bra mamma o så hade det blivit ännu värre.
Har ringt till MVC o skulle få komma in o lyssa på hjärtljuden 11.30 idag, så det känns ju lite skönt. Nu säger ju inte hjärtljuden mer än att bebben fortfarande lever... o inte om den har fått några hjärnskador (som min hormonstinna hjärna inbillar sig att bebben kan ha fått...) Men det är ju bättre än inget!
Är i vanliga fall rätt cool... så URSCH vad jobbigt det är att vara så här orolig o nojjig!!
Någon fler som fått en ordentlig smäll på magen eller är lika nojjig som jag?!