• Hoppfull mamma

Aktiviteter i Gävle med omnejd

Hej!
    Min lilla kille är fem veckor nu och vi är redo att börja hitta på lite roliga saker. Jag har sökt på internet men hittar INGENTING!!!! Är det någon som har några tips på typ babysång, babyrytmik, babysim eller annat i Gävle området????

• Svar på tråden Aktiviteter i Gävle med omnejd
  • hallooj

He he he.... känner precis som dig. Uppväxt i stockholm och är van med lite liv och rörelse men min kära sambo trivs i gävle och vill gärna stanna kvar där.
    Jag vantrivs, känner ingen, finns inget att göra när man inte har barn och ännu mindre med barn. Kollade upp vad babysim kostade och det gick på ca 1000kr för 8gg tror jag det var, men vadå en gång i veckan,.. vad gör man emellan man är och simmar då?. Nej jag är så mycket borta från stan också, är nästan lika mycket i stockholm där jag har min familj och mina vänner. Min sambo jobbar 9timmar om dan och är borta ca 11timmar så anat än att titta in i väggen finns inte. Tror jag aldrig har haft ett sånt renstädat hem och då har jag ändå en liten tjej på snart 5 månader. Stod och polerade diskbänken för inte så länge sen... he he... Sånt man gör bara för att fördriva tiden. =)
    Hoppas du hittar nått iaf, kan väl skicka nått till min dagbok i såna fall så jag kanske kan göra nått annat än att vandra runt på gävles gator.

• Petrasis

Hur går det? Har du hittat några aktiviteter i Gävle?

Har kompisar som gått på babysång på Frälsningsarmén (tror jag det var) som de rekommenderat bl.a. Annars verkar babysim på Fjärran Höjder vara poppis, även om det kostar en del.

Har BF i september och funderar ju också lite på vad man kan hitta på sen...

Svar på tråden Aktiviteter i Gävle med omnejd