• Sanjos

Vilket gym går du till och varför?

Här i stan har vi Friskis&Svettis, Korpen och det ställe jag går till Sirussportsclub. Av dessa 3 så är FS och Sirius just nu populärast.

Friskis är billigare att gå till men själv föredrar jag Sirius för att där får man som medlem: medlems Pt, barnpassning, fri kaffe/the, olika rabatt erbjudanden mm.
    Känner mig mer hemma där och de vet vem man är.

• Svar på tråden Vilket gym går du till och varför?
  • Micke54

I min stad finns F&S, kraftvalvet förut fanns HAK (Hudiksvall Atlet klubb) bra gym (källarlokalkänsla) men tror det är stängt nu.
    Och några fler som är knytna till kommun och rehab och liknande.
    Jag går till Hudiksvallsgym därför att då HAK inte längre finns är d det enda som fyller vad jag vill ha av ett gym.
    Bra möjligheter till marklyft, frivändningar, benböj och mycket fria vikter

• Maddisen80

Jag tycker att fysiken i landskrona är ett jättebra gym och alla vet vem man är ,de acceptera att jag har funktionshinder och få extrahjälp på gruppträningarna , men tyvärr de enda negativa att de är dyrt, men de har ju konditionsmaskiner med tvapparater på ,gjort om omklädningsrummet. Vi få oxå gratis kaffe,te ,choklad och de hitta på föreläsningar

• pixiedust

Jag går till USM i Umeå. För att det är det närmaste som inte är kasst. ;) Nä, jag trivs faktiskt bra, det har en mysig känsla och allt jag behöver finns där.

Har bara hört dåligt om Träna, som är närmare, nämligen.

Tränade på IKSU förut (Europas största träningsanläggning), där typ alla studenter tränar, och det var jättebra där (finns hur mycket som helst, fräscha och fina lokaler), men då det ligger 6 km hemifrån och det finns närmre gym kändes det inte rätt.

• pilla82

Oxå SATS, 2 minuter hemifrån. Det viktigaste för mig är att gymmet ligger nära. Sen att det är det bästa gymmet jag gått på är bara ett plus!

• Maddisen80

jag har nautilus närmast mig och sen wellnes4 you ,men nautilus var otrevlig, wellnes4you har inga gruppträningar så fysiken i landskrona är bäst,gått där sedan 2004

Svar på tråden Vilket gym går du till och varför?