• lill bruce

Mammaledig 2009 Umeå

Hej alla umeå mammor

Vi fick vår första son den 20:e januari 09. Nu är jag hemma mamma och skulle tycka det var kul med lite sällskap. Promenera eller fika?

Jag bor på carlshöjd, men det är ju nära nästan överallt i Umeå =)

Hör av er. Kram Elin

• Svar på tråden Mammaledig 2009 Umeå
  • Älvan85

Hejsan  :)

Vi är ett par som fått barn i mars 2008, en liten sessa på 1 år nu. Vi ska nu flytta till Umeå den 26 mars och hoppas på att få lite umgänge där. Min sambo har vänner som han brukar umgås med, men jag själv känner ingen och har ingen mammaledig att  fika med eller ta promenader. Så hör gärna av dig om du vill :)                                     

• lill bruce

Jag hittade inte tillbaka till mina inlägg förrän nu, så sorry om jag inte svarat. är lite vilse på den hära sidan än.

• IrisMaria79

Hejsan!
    Jag fick min första dotter 4 april och har nyss flyttat tillbaka till Umeå med min sambo. Har ni fått igång någon fika grupp för mammalediga så är jag gärna med!

Jag är 29 år och bor för tillfället på Mariehem.

Hör gärna av dig!

• Umevittran

Jag är visserligen inte mammaledig, men jobbar som frilansjournalist så jag kan styra mina tider själv. Har en dotter på 2 år som går dagis tre dagar i veckan. Jag träffas gärna och fikar/promenerar osv. Har inte så många kompisar som har barn och de få jag känner som har barn jobbar oftast dagtid.

Svar på tråden Mammaledig 2009 Umeå