• Anonym

kåt på grannen

faan jag e såå kåt på min o sambons granne....vet inte vad det är för fel på mig..men varje gång jag ska ut o ta en cigg så står han där...han har inte försökt eller sagt nått men vibbarna är såå starka..kommit på mig själv att titta ut om han e ute innan jag själv går ut o tar en cigg!! jag vet att jag e sjuk i huvdet...skulle aldrig göra nått med honom älskar min sambo men klan inte släppa tanken på oss två ihop i sängen mmmmmm e det nån som känner igen sig

• Svar på tråden kåt på grannen
  • Anonym

Det är väl för att du vet att det är förbjudet.

• Anonym

jag vil absolut inte göra nått med grannen...men vill ändå flörta med honom diskret...jag hoppas ju att han tänker detsamma om mig...men i verkligeheten skulle jag inte änns röra honom...men tanken...e såå upphetsande

• Anonym

Men att tänka på en annan på det sättet är känslomässig otrogen, i mitt tycke alltså

• Anonym

Känner igen mig... Jag har en granne (eller grannfru) som jag tänker precis detsamma om. Lustigt nog så råkar vi komma ut samtidigt för att "ta lite frisk luft". Vi har t.o.m. skämtat lite om att vi så ofta går ut för att röka på samma tider.

Är det du?!

• Anonym

kan vara jag....hmmm....vart i landet bor du?

• Anonym
    Anonym skrev 2009-03-16 19:05:59 följande:
    Men att tänka på en annan på det sättet är känslomässig otrogen, i mitt tycke alltså
    Hm i så fall blir det nog otrohet i de flesta förhållanden förr eller senare... Nej jag tycker inte att man kan kräva en "ren hjärna" av sin partner, man rår faktiskt inte för vad man tänker.
  • Anonym

sitter o funderar på om jag ska hitta en ursäkt att gå över..kanske låna en kopp socker;) har i för sig aldrig varit i hans lägenhet...o alla moraltanter....vet att redan att det är fel

• Anonym

nu va han där igen.........

• Anonym
    Anonym skrev 2009-03-16 19:09:31 följande:
    kan vara jag....hmmm....vart i landet bor du?
    Jag bor i Gbg. Du?

Tyvärr är jag utan socker...
  • Anonym

ok han är äldre....jag är 25...han kanske är 40+ det är väll en typisk fantasi att va med en man som är äldre....

• Diva

Tänk dig att han har dålig andedräkt, luktar illa och är URusel i bingen! Om du nu verkligen älskar din sambo och inte vill göra nått dumt...
    Och ärligt, det är inte att vara en "moraltant" bara för man inte hejer på att du ska knulla på nån annan när du har sambo...

• Anonym

Tack Diva!! Du har såå rätt.....ska sluta tänka på sådant nu...eller försöka tänka på att han e kass i sängen o dålig andederäkt...vilket han säkert har:) men oavsett vads skulle jag inte ha sex med honom...älskar min sambo för mkt...kanske nyfiken men aldrig skulle jag göra en sådan sak.

• synanceia

Det må inte vara otrohet att du blir kåt på honom (även om jag personligen anser att det där med "Man rår inte för vad man tänker!" är skitsnack) men det är i allra högsta grad otrohet att du planerar att flörta med honom. Lägg ner! Man får faktiskt visa lite självkontroll.

• Anonym

bästa botmedel.....leta fel hos denna person och bli "äklad" av denna helt enkelt ovsett det är fysiska eller personlighetsgrejer eller tex nåt som har med dennes lägenhet/kläder eller annat matrielt att göra....brukar funka rätt bra.

Jag råkade ut för detta och grundades helt i "kalla fötter" i samband med mitt egna bröllop!!!!!!!!!!!!!!! Pga detta så blev mitt bröllop inte lika glatt heller när ca 5% tänkte på denna person istl för min man (personen var gäst på bröllopet också och känner min man VÄLDIGT NÄRA).
    Efteråt blev jag osams med denne och helt plötsligt e han en idiot!
    Total Uturn!

• Diva

Jag tror han har finnar på ryggen också...
    ;)

• skogs

Har en granne hon är i 25 års åldern, som verkligen är nåt att titta på  en riktig het granne tycker jag, nu blev jag nyfiken om du är den grannen, ålderskillnaden stammer väldigt bra då du laser detta sms: till mig skriv bara "tråden"  eller namnet på vinet du vet. ps  det vore kul veta om du är den grannen..

• Anonym (guppy)

Så kåt på grannen. Hon är singel, i min ålder. Såg henne nyss och hennes tuttar skumpade och guppade så mysigt under tröjan...

• Anonym (Haha tantsnusk)

Jag har en granne som jag tror utvecklat en allergi mot tröjor. Karln har bar överkropp varenda gång jag ser honom. Han grillar på altanen, bar överkropp. Tvättar bilen på framsidan radhuslängan...bar överkropp. Lite ung för mig egentligen 45-ish men ser ännu yngre ut, jag är 55. Jag skild, han änkeman. Skulle man ändå våga sig på att försöka tantsnuska till det? Vet inte om jag hamnat i klimakteriet igen (haha) eller det är vädret... men hans bara överkropp. Värmevallningar och svettning ge mig en industrifläkt.

• Anonym (kör)
    Anonym (Haha tantsnusk) skrev 2023-06-19 16:19:56 följande:

Jag har en granne som jag tror utvecklat en allergi mot tröjor. Karln har bar överkropp varenda gång jag ser honom. Han grillar på altanen, bar överkropp. Tvättar bilen på framsidan radhuslängan...bar överkropp. Lite ung för mig egentligen 45-ish men ser ännu yngre ut, jag är 55. Jag skild, han änkeman. Skulle man ändå våga sig på att försöka tantsnuska till det? Vet inte om jag hamnat i klimakteriet igen (haha) eller det är vädret... men hans bara överkropp. Värmevallningar och svettning ge mig en industrifläkt.

Kör hårt för f-n, man lever bara en gång. Ni är båda singlar så gå fram och hälsa, vad är det värsta som kan hända?
Svar på tråden kåt på grannen