• BuskablygNot

Dammfritt dasspapper

Nån som har nåt bra tips på dammfritt toapapper? Hittills tycker jag Lambi är värst! Dammar ner hela badrummet på nolltid! Nu provar jag Edet Soft och det är bättre, men inte bra. Helst bör ju toapappret inte riva sönder hela underredet så ett mjukt och dammfritt alternativ vore ju det optimala

Tips mottages mycket tacksamt!

• Svar på tråden Dammfritt dasspapper
  • Roger Kynard

Jag bara måste tipsa om det för mig perfekta toapappret. Nämligen Änglamarks kompakt. Bättre blir det inte. Har inte tänkt på om det dammar men förmodligen inte eftersom jag inte stör mig på det. Det räcket länge, är mjukt och alldeles alldeles perfekt :o)

• AlvaLovisa

Roger Kynard skrev 2009-03-17 07:40:58 följande:

Jag bara måste tipsa om det för mig perfekta toapappret. Nämligen Änglamarks kompakt. Bättre blir det inte. Har inte tänkt på om det dammar men förmodligen inte eftersom jag inte stör mig på det. Det räcket länge, är mjukt och alldeles alldeles perfekt :o)
    Håller med
  • Snowy

Jag kör edet maxi. Det är det enda som inte går sönder och fastnar. Provade serla när edet inte fanns, FY FAN! Men jag ska prova änglamark, känns ju bra om det är miljövänligt oxo!

• BuskablygNot

Går det sönder i pappershållaren eller när du torkar dig?

Hade för mig att Edet maxi var sånt där stenhårt enlagerspapper oskönt papper, men jag kan minnas fel. Jag vill ju ha allt! Skönt, men dammfritt och naturligtvis även gärna miljövänligt. Det gör inte om det är "fult", dvs grått osv så länge det uppfyller de övriga två kraven

Det får bli ett paket Änglamark kompakt nästa gång då. Om ingen kommer med nåt helt vansinnigt bra förslag innan dess som låter ännu mer lockande vill säga...

Tack för tipset!

Snowy skrev 2009-03-17 19:41:49 följande:
    Jag kör edet maxi. Det är det enda som inte går sönder och fastnar. Provade serla när edet inte fanns, FY FAN! Men jag ska prova änglamark, känns ju bra om det är miljövänligt oxo!
  • Gnagarn

Dagens Nyheter dammar inte...

• BuskablygNot

Förvisso inte, mem du missade det där med mjukt
    Fast å andra sidan har jag aldrig provat DN, det kanske är jättemjukt och skönt? Man ska förstås prova och inte ha så många förutfattade meningar

Gnagarn skrev 2009-03-18 23:22:03 följande:
    Dagens Nyheter dammar inte...
Svar på tråden Dammfritt dasspapper