BabyCafé/ÅbenFörskola Malmö
Hej alle. Min dottar fyllar 8 mrd. om en vecka. Fundere på om vi kanske skulle böjra gå på baby Café eller förskola. Är här nogen där kan rekomendere et bra ställ i den centrale delen av Malmö?
Tak på forhånd!
Hej alle. Min dottar fyllar 8 mrd. om en vecka. Fundere på om vi kanske skulle böjra gå på baby Café eller förskola. Är här nogen där kan rekomendere et bra ställ i den centrale delen av Malmö?
Tak på forhånd!
Hej! I Mikaeli kyrkan som ligger vid Lindeborgskolan har de öppet hus på tisdagar o torsdagar tror ja att det var mellan kl.9-12 där barnen kan leka fritt o sen har de sångstund o fika osv. Där finns ett baby café i Limhamn men där har jag aldrig varit så jag kan inte berätta hur det är där. / A-C
oj såg nu att du skrivit i centrala malmö. Då kan ja rekomendera den öppna förskolan som ligger vid klädesaffären rocko om du känner till den affären./ A-C
Gå in på nätet o sök på den församling du tillhör så har de säkert föräldrakafé. Kan själv rekomendera Kirsebergs församling, mån o ons 13-16. Vet att Pauli församling har, men inte vilka dagar. Sen har Barnens Hus öppen förskola, dock ej varit där själv.
Här är en länk till Malmö stads öppna förskolor:
www.malmo.se/download/18.365accf7116191cc840800021066/%C3%96ppna+f%C3%B6rskolor.pdf
Vet ej om den fungerar!
Enens öppna förskola som ligger vid rörsjöskolan (en liten bit från värnhem) har öppet 9-12 för barn under 1 år
oj missade dte sista.. det är på måndagar bara som det är för barn under 1 år
Pauli har på onsdagar tror jag från klockan 13