• GoaMorsan

Finns det ingen ny bild på Elisabeth Fritzl?

Fallet som har berört många hjärtan, men fortfarande ingen bild på hur ser ut idag? Eller någon som vet om det finns någon bild på henne?

• Svar på tråden Finns det ingen ny bild på Elisabeth Fritzl?
  • prinsesstårtan

kanske finns en anledning? för att inte alla skall veta hur hon ser ut och glo på henne som ett cirkus freak!

kanske dags att stackarn får leva i fred och harmoni utan att folk måse stilla sin makabra nyfikenhet.....

• GoaMorsan

prinsesstårtan:

har man följt nyheterna om henne så är man väl också "nyfiken" på hur människan ser ut idag. Ja jag vill veta hur hon ser ut idag. Men du hade ingen länk till bild, du hade bara behövt skriva det utan en massa annat babbel, det hade sparat dig tid.

• Girlinthecity

Nej, det hoppas jag verkligen inte! Hon lever ju under skyddad indentitet, och jag hoppas verkligen inte att media, eller någon nyfiken privatperson, förstör det för henne.

• GoaMorsan

Okej okej, jag bara undrade! Jösses, menshormoner allihopa här idag eller?

• Sallisen

Nej, jag tror inte att det finns någon bild, och det tycker jag är bra. Stackars tjej, hon har fått gå igenom så mycket, hoppas hon och barnen snart kan starta ett nytt liv nån annanstans och att de får göra det på ett sätt så att ingen kopplar dem till deras liv i källaren.

En pärla, två pärlor, en MASSA pärlor....
  • prinsesstårtan
    GoaMorsan skrev 2009-03-17 12:35:08 följande:
    Okej okej, jag bara undrade! Jösses, menshormoner allihopa här idag eller?
    nej...mens har jag inte haft på ett tag! och ja jag fattade att du var nyfiken! just därför! varför skall hon stå ut med mer lidande för att du ska få se hur hon ser ut? vad förändrar det? Gotta dig i någon annans elände....
  • Girlinthecity
    Sallisen skrev 2009-03-17 12:37:52 följande:
    Nej, jag tror inte att det finns någon bild, och det tycker jag är bra. Stackars tjej, hon har fått gå igenom så mycket, hoppas hon och barnen snart kan starta ett nytt liv nån annanstans och att de får göra det på ett sätt så att ingen kopplar dem till deras liv i källaren.
    Jag tror dom redan har gjort det. Ja, jag tycker det är hemskt nog att visa bilder när hon var ung. Vad har vi med det att göra? Lämna henne och hennes barn ifred!!
  • GoaMorsan

prinsesstårtan:

Hahahahaaaa. Okej, nu var du rolig. Ha en bra dag du med!

• Lady Morpheus

Det enda som finns är en teckning som visar hur hon skulle kunna se ut. Du kan ju googla så får du fram den. Inte för att jag förstår varför man vill veta hur hon ser ut i dag?!

• Analoga

Hon och barnen vill förståeligt nog inte ställa upp på bild och vika ut sig för pressen!

Dock har jag för några veckor sedan sett en bild på henne och en av hennes döttrar på promenad på deras nya hemort. Ett smygtaget foto såklart; men Aftonbladet/Expressen (eller om det var fotografen själv) hade iaf den goda smaken att täcka över deras ansikten.....

Svar på tråden Finns det ingen ny bild på Elisabeth Fritzl?