Tecken på att förlossningen är nära...
Vad för tecken finns det på att förlossningen är på intågande? Har läst att diarré kan vara ett tidigt tecken... Vad mer för tecken finns det? (förrutom förvärkar) Villka har ni? :)
Vad för tecken finns det på att förlossningen är på intågande? Har läst att diarré kan vara ett tidigt tecken... Vad mer för tecken finns det? (förrutom förvärkar) Villka har ni? :)
tecken på förlossning kan bland annat vara diarré som du skriver.
även att slemproppen går, att man helt plötsligt blir jättetrött
(typ som att kroppen säger åt dig att vila)
i fredags var jag dålig i magen och tänkte direkt att nu kanske det blir bebis snart. men inget ännu. är visserligen "bara" i vecka 37 =)
tror även att min slempropp börjat släppa, men det har den gjort i en veckas tid nu isåfall. tror inte det är flytningar...
några andra förslag har jag inte =)
slemproppen kan återbildas igen och behöver inte alls betyda att förlossningen är nära.
Glad lessen skrev 2009-03-17 14:30:53 följande:
Lilla Bebisen skrev 2009-03-17 14:32:26 följande:
Min slempropp gick för 2 veckor sen (tror jag) o min tapp går inte att finna. Tror att jag börjat öppna mig, har massor med hemska sammandragningar....
men men, man kan ju inte veta till 100 %.
Jag tycker att man känner när det närmar sej man tänker på ett annat sätt och man blir väldigt praktisk iaf jag man diskar undan plockar fram kläder till övriga familjen. Jag tassade runt med värkar inatt och gjorde det.
Sen verkar det som om kroppen vet vilka värkar det är man har. alltså att man vet att det inte är vanliga SD.
Jag blir väldigt sugen på att äta en massa hela tiden men inte direkt sugen på mat inte varm iaf. Rastlöshet.
Min slempropp gick i torsdags förrförra veckan :/ Och sedan dess har jag haft värkar till o från . Men idag är jag var på toa och hade ett riktigt magras märkte jag att det kom ännu mer av slemproppen, denna gången var den lite blodig.. Kan det va så att vår älskkling kommer snart tror ni? Har rejäla sammandragningar nu i eftermiddag också...