Tygbutiker i Köpenhamn?
Hej,
någon som kan tipsa om bra tygbutiker i Köpenhamn? Jag söker efter modetyger och tunnare bomullstyger av typen patchwork (fast modern variant), inte kraftigare inrednings/möbeltyger.
Hej,
någon som kan tipsa om bra tygbutiker i Köpenhamn? Jag söker efter modetyger och tunnare bomullstyger av typen patchwork (fast modern variant), inte kraftigare inrednings/möbeltyger.
Vet inget i Köpenhamn. Men däremot i Malmå uppe på Svågertorp. Affären heter typ stil och stoff och har alla sorters tyger. Ligger precis bredvid Jysk!
Jo, stoff och stil finns i Malmö, bara att ta tåget från kbh över bron och stå av vid svågertorp/Malmö syd.
www.stoffochstil.se
Det är ett danskt företag, men vet faktiskt inte om de har något butik i köpenhamnsområdet.
Annars finns det stof2000, du hittar deras butiker på själland här i kolumnen till vänster:
www.stof2000.dk/index.php&menuid=234
Hej, ja jag känner till Stoff och Stil och ska åka dit men letade även efter lite mer "coolare" tyger eller vad man ska säga och tänkte att det kanske fanns i Köpenhamn. Men tack för tipsen, ska kolla upp det där Stof2000.