• AaronElina

ALanya --Antalya Tips TAck

Hej ska resa med min familj. En 1åring o en 3åring 2veckor till Alanya i juni, Min sambo & pappa till barnen är från turkiet men har inte varit i Alanya så nu vill jag ha alla tips på utflykter osv Jag vill uppleva och se så mycket som möjligt under dessa 2veckor. Antalya känns väldigt vik´tigt att vi kommer till känner jag, är det buss dit från alanya ? hur lång tid tar det ca och hur ligger priserna på ett ungefär.

Allt är varmt välkommet! tack Annika

• Svar på tråden ALanya --Antalya Tips TAck
  • pabbe

Hej! Jag och min man har en lägenhet i Alanya. Vi är där mest på våren och på hösten faktiskt för det blir riktigt varmt där på sommaren. Vi har en 3 åring och en 1 åring. Vi bara umgås, badar på dagarna och på kvällarna umgås vi med folket som man har träffat där. Flygplatsen är Antalya och det tar ca 2 timmar med bil till Alanya. Jag rekommenderar att ni hyr en bil där så att ni kan ta er ut på egna utflyckter så som delfin shows etc. U will love it!!

• AaronElina

ok ja de låter ju härligt! ja va där för några år sen men då va de mest i party syfte :)

turkiska kvällar osv ?? är det nåt du känner till ? delfinshowen var e den? vet du om man kan hyra bil m barnstolar

oj nu blev de några frågor...

Svar på tråden ALanya --Antalya Tips TAck