• Post partum

Vad tycker ni om Blondinbellas blogg?

Den har ju blivit otroligt stor, samtidigt ser man ju allehanda kommentarer i kommentatorfältet. Så jag tänkte bara fråga er som läser/har läst om ni gillar den eller inte- gärna med en motivering!

• Svar på tråden Vad tycker ni om Blondinbellas blogg?
  • mausi2008

Jag tycker att den är tråkig! Tittar ändå in några gånger per vecka då jag är fascinerad av fenomenen "Blondinbella".

• mausi2008

...å andra sidan är jag 11 år ädre än vad hon är så jag tillhör knappast "målgruppen"...

• mosterYster

Tycker också att den är skittråkig. Men läser ändå ibland.

• Post partum

Tycker att den är väldigt ojämn. Ibland 'r den skittråkig, ibland är den riktigt bra. Hennes inlägg igår om skolreform kändes verklighetsfrånvänt...sedan kommer man på att just det, hon är ju trots allt bara 18.

• Mummyfied

Läser inte den, men tittar in i bland. Den är inte mer speciell än andra bloggar. Och blondinbella är bara ännu en dum blondin i mängden, ända skillnaden är att hon lyckats bli en "offentlig person".

• köttbullelydnad

Vill jag bli på dåligt humör så kan jag kika in - annars håller jag mig på behörigt avstånd.

• LAV0LINA

Vem är blondinbella?

Det närmar sig! BF 8 april -09
  • Brio

Jag tycker att den suger. Alltså, den är inte intressant för mig. Ibland känns den fejk eftersom hon ofta är så överpositiv och använder ord som "superkul" och "det roligaste jag gjort i hela mitt liv" med jämna mellanrum. Okej, det är bra att människor är glada, men jag retar mig på det eftersom det känns så påklistrat.

Hon skrev nyligen att hon hatar att shoppa, men i andra inlägg skriver hon om hur mycket hon tycker om det.

Jaja, jag får skylla mig själv när jag läser den.

• annbom

Vissa människor är så positiva och hon är en av dem. Det finns ju någon anledning till att hon är så framgångsrik trots sin låga ålder.

Brio skrev 2009-03-18 23:39:10 följande:
    Jag tycker att den suger. Alltså, den är inte intressant för mig. Ibland känns den fejk eftersom hon ofta är så överpositiv och använder ord som "superkul" och "det roligaste jag gjort i hela mitt liv" med jämna mellanrum. Okej, det är bra att människor är glada, men jag retar mig på det eftersom det känns så påklistrat. Hon skrev nyligen att hon hatar att shoppa, men i andra inlägg skriver hon om hur mycket hon tycker om det. Jaja, jag får skylla mig själv när jag läser den.
Svar på tråden Vad tycker ni om Blondinbellas blogg?