Anonym (Suck....) skrev 2009-03-18 10:00:34 följande:
Ha ha! Tack för alla svar! Tror ni inte jag försökt......? Men då bara urskuldar han sig, nä inte idag......han ligger ALLTID på sidan. Jag varierar mig dock antingen ligger jag på rygg eller på ena eller andra sidan. Men jag skulle vilja sitta på honom och ja jag veeeet många tycker den är as tradig, men hederliga misonären när man inte fått den på två år skulle sitta fint. Men han tycker det inte känns något i hans k..k i någon annan ställning än den vi kör. Han känner sig inte bekväm och så slaknar den bara jag för det på tal.... det är så jäkla frustrerande, så killar/män, kan det verkligen skilja så mkt på olika ställningar att man vägrar de flesta??
Jag är kille och min tjej kan bara rida och så har vi haft det i över fem år. Pga av samlagssmärtor från hennes underliv.
Skulle varit kul att se reaktionerna om jag startat en likadan tråd och klagat på henne, då antar jag man fått spott och spe och jag har varit ett svin som inte accepterar henne för den hon är.
Han bör ju ha en anledning utöver att det inte är skönt för honom. Komplex för någonting eller dylikt