• Anonym (Suck....)

Samma ställning, ALLTID!

Min sambo har visst vuxit fast i en ställning när vi har sex, han vägrar i princip att göra andra ställningar, han tycker det inte är skönt då.....nog för att jag ockå tycker den är skön, men det finns ju andra som jag också tycker är sköna, vet i fan hur jag ska göra, blir lite trist att alltid köra samma.....TIPS????

• Svar på tråden Samma ställning, ALLTID!
  • Anonym (nyfiken)

vad är det för ställning då??

• Anonym (??)

Vadå inte skönt? Kan han bara komma i en ställning?
    Okej, men om så är fallet så kan ni väl börja med en annan ställning så du får ditt "roliga" med och byt sedan till hans ställning så han får komma =)
    Det borde väl vara en kompromiss han går med på?

• fjonkan

Oj,killar brukar ju annars vara snabba på att köra olika varianter. Men sex ska väl inte bara vara på hans sätt? Lite ge och ta får det allt finnas om det ska fungera för bägge annars blir det ju inte så kul i längden.

Om du inte känner dig alltför obekväm kan en "naturfilm" kanske få upp lusten lite på honom om ni tittar tillsammans. Det brukar få igång sexlivet för de flesta men dock inte alla.

• mrbiig
    fjonkan skrev 2009-03-18 08:59:35 följande:
    Oj,killar brukar ju annars vara snabba på att köra olika varianter. Men sex ska väl inte bara vara på hans sätt? Lite ge och ta får det allt finnas om det ska fungera för bägge annars blir det ju inte så kul i längden. Om du inte känner dig alltför obekväm kan en "naturfilm" kanske få upp lusten lite på honom om ni tittar tillsammans. Det brukar få igång sexlivet för de flesta men dock inte alla.
    Naturfilm haha
  • fjäilen

han har aldrig lärt sig att kompromissa?
    om han kör sitt kan du ju köra en annan variant... komma med förslag gå in och googla på kammasutra och se att ni finner säkert någon liknande ställning som han kan tycka är precis likabra..

• fjonkan
    mrbiig skrev 2009-03-18 09:01:28 följande:
    Naturfilm haha
    Ja en del har ju sååå ont av att man skriver nåt annat som låter "äckligt",he he.
  • Lindorm

Vilken ställning är det och vad är det med den som han tycker är speciellt skönt? Du kan ju börja med att försöka få till lite varianter på favoritställningen, de flesta kan man variera väldigt långt. Annars tycker jag du binder honom och sätter munkavel och ögonbindel och så tar du för dig precis så som du vill ha det.

• Anonym (Suck....)

Ha ha! Tack för alla svar! Tror ni inte jag försökt......? Men då bara urskuldar han sig, nä inte idag......han ligger ALLTID på sidan. Jag varierar mig dock antingen ligger jag på rygg eller på ena eller andra sidan. Men jag skulle vilja sitta på honom och ja jag veeeet många tycker den är as tradig, men hederliga misonären när man inte fått den på två år skulle sitta fint. Men han tycker det inte känns något i hans k..k i någon annan ställning än den vi kör. Han känner sig inte bekväm och så slaknar den bara jag för det på tal.... det är så jäkla frustrerande, så killar/män, kan det verkligen skilja så mkt på olika ställningar att man vägrar de flesta??

• Jeriko

Dra av dig brallorna, luta dig över ett bord och se vad som händer... är han riktigt kåt kommer han aldrig att kunna motstå att knulla upp dig... ;)

• saga43

VÅGA TA FÖR ER !!!!skit i killarna
    min kille är precis likadan, jag tror DE är lite hämmade . min kille smeker mig litegrann sen är det pang på rödbetan och han kör mest "missionären" . jag vill göra så mycket mer så jag har sagt det åt honom , men det verkar som att han blir stöt då. men jag brukar ta för mig iallafall. det är inte bara HAN som ska ha det skönt, jag ska också ha det.

• Anonym (förstående)

Mitt ex ville bara bakifrån. Skit trist! Jag förstår verkligen att du är frustrerad.Jag sex vägrade till slut tills han gick med på att utöka sin repetoar med en ställning till.
    Hade ett annat ex som nästan var ännu värre. Han bytta ställning hela tiden jag menar tre juck sen byta... Helt galet. Det hann aldrig bli skönt.

• Magnus Anderson

här är en som inte är hämnad =). Fasen kvinnan ska ju först hinna å verkligen ha det skönt innan en annan blir klar

• memake

Anonym (Suck....) skrev 2009-03-18 10:00:34 följande:

Ha ha! Tack för alla svar! Tror ni inte jag försökt......? Men då bara urskuldar han sig, nä inte idag......han ligger ALLTID på sidan. Jag varierar mig dock antingen ligger jag på rygg eller på ena eller andra sidan. Men jag skulle vilja sitta på honom och ja jag veeeet många tycker den är as tradig, men hederliga misonären när man inte fått den på två år skulle sitta fint. Men han tycker det inte känns något i hans k..k i någon annan ställning än den vi kör. Han känner sig inte bekväm och så slaknar den bara jag för det på tal.... det är så jäkla frustrerande, så killar/män, kan det verkligen skilja så mkt på olika ställningar att man vägrar de flesta??
    ursäkta frågan...men är han överviktig?
  • Anonym

Anonym (Suck....) skrev 2009-03-18 10:00:34 följande:

Jag är kille och min tjej kan bara rida och så har vi haft det i över fem år. Pga av samlagssmärtor från hennes underliv.
    Skulle varit kul att se reaktionerna om jag startat en likadan tråd och klagat på henne, då antar jag man fått spott och spe och jag har varit ett svin som inte accepterar henne för den hon är.

Han bör ju ha en anledning utöver att det inte är skönt för honom. Komplex för någonting eller dylikt
Svar på tråden Samma ställning, ALLTID!