Tappat bort mej själv, vet inte längre vem jag är. Någon som känner igen sig? *långt*
Har kommit underfund med att jag inte riktigt har koll på vem jag är.
Känns som om jag bara är mamma hela tiden. Aldrig riktigt får vara bara JAG.
Träffade min pojkvän när jag var 15. Då hade jag åsikter om både det ena och det andra. Mådde iofs inte så bra och är glad att jag lyckades med hjälp av min pojkvän ta mej ur min destruktiva syn på livet.
Är nu 23 och har två små barn som jag älskar mer än någonting annat och pojkvännen självklart också.
Var hemma med första barnet i 18 månader, jobbade några månader och fick för ett tag sen vårt andra barn.
Pojkvännen och jag har det bra och försöker få tid för varandra.
Men det känns som om jag inte längre vet vad jag tycker om nånting.
Politik och andra debatter orkar jag inte ens delta i.
Vet inte om jag är höger eller vänster, vad jag tycker om vårdnadsbidraget eller vart jag står i disskusionen om könsrollerna och rosa kläder på pojkar.
Låter kanske inte som något stort problem men jag vet inte ens vad jag själv tycker är roligt längre.
Märker själv att jag inte ens är en rolig person längre. Har blivit så himla seriös.
Tog lättare på allting förut.
Har inte någon nära vän kvar från högstadiet eller gymnasiet. Dom jag har kontakt med är nyare bekantskaper från föräldragrupp och öppna förskolan, andra som har barn helt enkelt.
Ingen tjejkompis jag bara kan ringa för att prata ihjäl en halvtimme med, gå ut en sväng på kvällen på en promenad bara för att man känner för det.
Har ingen hobby som jag brinner för och känner att jag kan ta mej tid för.
Har det helt enkelt blivit för mycket blöjbyten och städa/tvätta här hemma under dom senaste åren?
Känner mej väldigt vilse just nu.
Behövde visst skriva av mej lite.
Någon mer som känner så här? Eller är jag helt ensam?