• Anonym

Baksug i fittan?

Såg en p-rulle för länge sedan. En grej förbryllade mig och har grunnat på det ett tag nu.
    De körde på bakifrån. Efter ett tag sa tjejen: "Vänta ett tag, det blir baksug i fittan" eller något dylikt. Sedan bytte de ställning.

Vad är det för någonting?

• Svar på tråden Baksug i fittan?
  • Mailan

haha, aldrig hört, luft kanske? De berömda muspruttarna kanske inte gör sig så bra på p-rulle...

burn with me, heavens on fire
  • Anonym

antagligen har dem menat det..
    Uch.. nu får jag ångest... Har just det problem,
    musfisar när jag har sex..jobbigt
    Fan vad mycket som har förändrats efter förlossningen.......

• Anonym

Jag har också musfisar, och det är speciellt jobbigt då man är på gymmet. speciellt en ställning där man ska ligga på golvet och ha en stor boll mellan vaderna och lufta upp rumpan, då får jag en massa musfisar så jag brukar hoppa över det:) Hade det inte innan förlossningen.

• Anonym
    Anonym skrev 2009-03-18 14:52:15 följande:
    Jag har också musfisar, och det är speciellt jobbigt då man är på gymmet. speciellt en ställning där man ska ligga på golvet och ha en stor boll mellan vaderna och lufta upp rumpan, då får jag en massa musfisar så jag brukar hoppa över det:) Hade det inte innan förlossningen.
    Nä inte jag heller..
    Undrar om det försvinner...
  • Jeriko

Mus-pruttar är väl inget att skämmas för??? That's life... :)

• mrbiig

Ni får ursäkta men dom gånger jag varit med nån tjej och det har uppstått muspruttar så har varken jag eller tjejen kunnat hålla oss för skratt.

• Anonym (Suget)

Baksug, kan jag få ibland när jag har tampong uppkörd. Det är liksom svårt att få ut den. Vet inte om det är det du menar, men så kan det bli ibland för min del.

• Anonym

För att lägga till ytterliggare information så var det var en stor jävla neger om det gör någon skillnad.

• LeWi

Muspruttar vid sex är ju killens fel, han får väl skylla sig själv när han pumpar in luft!

Muspruttar vid tex träning kan man undvika genom att träna mer på knipet.
    Om du kniper samtidigt som du utför övningen minska risken att du ska dra in luft som sen trycks ut.

TS - Baksug låter mer som att han lyckats pumpa ut all luft och därmed skapat vacuum. Särskilt när du säger att han var stor... Har aldrig upplevt det men kan tänka mig att det är obehagligt {#lang_emotions_dreamer}

I reject your reality and substitute my own.
  • Anonym
    Jeriko skrev 2009-03-18 15:59:47 följande:
    Mus-pruttar är väl inget att skämmas för??? That's life... :)
    Well said
  • Anonym

Nä igentligen inget att skämmas för..
    men det känns jobbigt när man har sex och allting ska vara så sexigt....
    så bara kommer där en musfis helt plötsligt.
    Ibland låter det liksom som värsta brakfisen!
    Men födde barn för fem månader sen, så hoppas det blir bättre med tiden!

• Anonym

jag får dom alltid efter sex.
    min kille pumpar in luft, men det är sen när jag ska på toa som de kommer.. han lär väl inte tro mej när jag säger att det är mus-fisar.. haha!!

• Anonym
    Anonym skrev 2009-03-21 22:43:42 följande:
    jag får dom alltid efter sex.min kille pumpar in luft, men det är sen när jag ska på toa som de kommer.. han lär väl inte tro mej när jag säger att det är mus-fisar.. haha!!
    Ja! det är precis vad som händer mej också!!!
    Under sex och efter. Mest efter. men kondom brukar hjälpa mej.
    Det är när han kommer i mej ,som det blir extra mycket musfisar efteråt,
    när jag slappnar av och det liksom rinner ut.....
  • Almaengstrand

Får baksug under sexet, speciellt i doggy, hur kan man förhindra det? Jag skäms och vill inte fortsätta. Tacksam för svar????

Svar på tråden Baksug i fittan?