• 02Smulan

Jobbar du på Kappahl?

Hej där ute!
    Jag skulle vilja veta hur det är att jobba på Kappahl.
    Kul jobb?
    Bra schema?
    Bra organisation i stort?

Berätta allt!

Jag ska på intervju där imorgon och jag är supernyfiken och peppad!
    Har tidigare jobbat på bl a H&M.

• Svar på tråden Jobbar du på Kappahl?
  • 02Smulan

Nu har jag varit på intervju, kändes jättebra! Verkar vara ett företag som verkligen satsar på att utveckla sin personal.
    Nu är det bara att hoppas att jag får jobbet!

• LAV0LINA

Jag har jobbat på KappAhl, dock var det många många år sedan, mellan -02 och -04. Jag var en såndär extra, hade ingen fast anställning men trivdes superbra! Slutade då jag fick ett fast jobb -04. Hade hellre stannat på KappAhl, men i och med att jag även var arbetslös och delvis stämplade kunde jag inte tacka nej utan att förlora min a-kassa.
    Tycker det var bra organiserat, bra scheman, bra kollegor osv osv
    Sen skiljer det sig säkert lite mellan butikerna också.
    Har du hört nått ännu?

Det närmar sig! BF 8 april -09
  • 02Smulan
    LAV0LINA skrev 2009-03-30 13:19:03 följande:
    Jag har jobbat på KappAhl, dock var det många många år sedan, mellan -02 och -04. Jag var en såndär extra, hade ingen fast anställning men trivdes superbra! Slutade då jag fick ett fast jobb -04. Hade hellre stannat på KappAhl, men i och med att jag även var arbetslös och delvis stämplade kunde jag inte tacka nej utan att förlora min a-kassa.Tycker det var bra organiserat, bra scheman, bra kollegor osv osv Sen skiljer det sig säkert lite mellan butikerna också. Har du hört nått ännu?
    Jag fick det tyvärr inte....
    Ska istället se på möjligheten att få deltidsjobb/praktik hos en kompis som har en skönhetssalong... Många utvecklingsmöjligheter där!
  • LAV0LINA

Äsch då, men det låter ju roligt att prova på det där på en skönhetssalong!
    Lycka till med allt!

Det närmar sig! BF 8 april -09
Svar på tråden Jobbar du på Kappahl?