• estrell

Hurr många ruvare är vi nu???

Undrar just hur många hönor vi är just nu, hur ni känner i magen och på vilken dag ni är????

Jag är själv på dag 10 idag måndag, IVF 1, och allt går bra än så länge. Har svag mensvärk i magen som blir mer o mer påtagligt, hoppas att det inte är mensen som är på gång... annars enormt trött upp och ner och har fruktansvärt humör!!! Stackars karl .

Vill samtidigt önska er alla all lycka

• Svar på tråden Hurr många ruvare är vi nu???
  • Louise73

Är bara på dag 1...gjorde instättning igår.
    Lycka till!

• rainbowgirl

Här är en "höna" till
    Är inne på 5/6 ruvardan och känner inte av så mycket förutom brösten. Dom har ömmat sen jag höll på med sprutorna....

Håller tummarna för oss alla!

Kram

• chantii

Hej!
    På ruvardag 6, känner inte så mycket, så lite orolig är man.

Tänk om ägget har ramlat ut för länge sen???
    Vill inte!

• Baggy

Ruvardag 7-8 efter stimulerat FET. Jag känner faktiskt att det molar lite i livmodertrakten och började igår känna lite ömhet i brösten. Jag vågar inte hoppas på att det kan vara positivt det jag känner eftersom jag äter progynon och progesteron som kan ge liknande symtom. Nu när det snart gått en vecka och ägget bör ha fäst i livmodern blir det jobbigare dag för dag eftersom det nu kan börja kännas något...och samtidigt så vet man ju att det är såååå osäkert, i värsta fall är det en dryg vecka kvar till mens...

Usch vad negativt det blev, nu får jag rycka upp mig. Kram på er

• estrell

Lycka till ni alla, det här är en jättejobbig som vi går igenom. Själv tänker jag på det non stop, kan inte få det ur mina tankar, jobbigt!!! Men vi klarar det och hoppas att det för "något" positivt med sig, isåfall är det ju värt all ovisshet och förväntan i världen!

Fler hönor????

• estrell

Puffar upp då de flesta hönor gått lite längre nu, eller vi blivit fler och kanske känns det annorlunda i magen osv...

Själv: Hemskt humör, trött/dåsig hela tiden, törstig, mänsliknande värk till o från sedan en vecka tillbax och lite underliga orgasmer, då livmodern krampar lite obehagligt en stund efteråt.

För övrigt känns det som om mensen ska komma när som, speciellt med tanke på värken i magen som vägrar försvinna. Känns jobbigt med den här ovissheten, men snart är man ju i land, så ett tag till, bara bita ihop, hur känner ni er???

• Fröken N

Önskar er alla lycka till
    Ska göra FET nästa månad men går ändå och "smygruvar" lite, hade ägglossning för en vecka sen och hoppet är ju det sista som lämnar en...
    FN

• Baggy

Känner inget speciellt, molvärken försvann för ett par dagar sedan och jag har bara lite ont i brösten, är lite deppig och har förmodligen en förkylning på gång. Det är bara att at en dag i taget.

• Tigris

Hej! Är ruvare sedan den 19/8. Är idag på ruvardag 6 och känner INGENTING så har det aldrig varit förut. Det känns varken bra eller dåligt och den känslan förvirrar! Och så är det hela 12 dagar tills test!

• Boppan

Ville bara ge er ruvare en lyckospark. Är där snart själv. Ni är väl i den jobbigaste perioden och snart vet ni......

Svar på tråden Hurr många ruvare är vi nu???