• Anonym (osexig)

Hemorrojder (eller hur det nu stavas=)

Fick det under graviditeten och nu 5 mån efter förlossningen så har jag fortfarande dom kvar.
    Någon som vet om dom kommer försvinna av sig självt?
    Har inget större obehag av dem men det ser ju för jäkligt ut och jag har ju ingen större lust till sex då jag inte vill att min man ska se dom=(

• Svar på tråden Hemorrojder (eller hur det nu stavas=)
  • Anonym (ointresserad)

hej, jag har med kvar mina från graviditeten! och precis som du har jag ingen som helst sexlust! så jag vet hur du har det! Skit jobbigt! Så fort mannen ska smeka mig blir jag avtänd pga att jag skäms för dem... Har provat salvan o den funkar inte för mig! Funderar på om man kan operera bort dem... Så pinsamt bara...
    Hoppas salvan fungerar för dej TS!

• Anonym (osexig)

Anonym (ointresserad) skrev 2009-03-19 09:40:12 följande:

hej, jag har med kvar mina från graviditeten! och precis som du har jag ingen som helst sexlust! så jag vet hur du har det! Skit jobbigt! Så fort mannen ska smeka mig blir jag avtänd pga att jag skäms för dem... Har provat salvan o den funkar inte för mig! Funderar på om man kan operera bort dem... Så pinsamt bara... Hoppas salvan fungerar för dej TS!
    Använde salvan när jag var gravid utan resultat. Nu har jag inte provat men kan inte tänka mig att skulle börja hjälpa nu men det klart kan ju testa.
  • GodBiten

dom har ju salvan, xyloproct finns även i stolpiller...
    semn så finns ju AC3 jg tycker den hjälper på mig! kostar visserligen 200..
    man kan även få receptbelag salva.. heter något med sheryproct eller något sådant..
    lycka till

• Anonym (ointresserad)

samma här, använde den när jag var gravid, men hjälpte inte. kanske man ska ge det ett nytt försök?

• Anonym (usch)

Salvan funkar ju när hemmorojderna är svullna och gör ont, men på mig försvinner de iaf inte helt
    Det är så sjukt obehagligt med "skinnflikarna" som blir kvar efter. Men vad kan man göra? Operera har jag hört att man kan, men jag vet inte vad som krävs för att få det. Jag vet heller inte om jag skulle vilja...

• Anonym (ointresserad)

ja, precis, de där skinnflikarna hänger ju där och är så äckliga! Men vågar man verkligen operera bort dem? Hur ligger man då me rumpan i vädret? Nä, usch! Någon?

Svar på tråden Hemorrojder (eller hur det nu stavas=)