luxuriouz skrev 2009-03-19 15:55:57 följande:
ne precis.. så känner jag med.. fast jag orkar egentligen inte förklara hur jag är. för man bara är och de är svårt att förklara vad och när man har lust.. om den ens infinner sig. vet inte om det är planeringar som jag inte orkar med... att spontant bara en snabbis ses kanske inte behöver vara så jobbigt. jag vet inte hur det är med någon som accepterar en för den man är så vet inte ens om de finns sådana. och vad gör man med sådana vänner när man knappt endå vill umgås? jo när någon av dem ringer eller smsar så vet man att det är något påhitt pågång. jag har fått frågor om krogkvällar nångång och får ljuga och säga jag ska bort eller något för att slippa. jag är ingen fest typ heller som gillar dricka..
nej inte jag heller, jag dricker aldrig, kanske en gång om året och då hemma över lite mat med min man :D haha.
det händer ibland att vänner frågar samma dag om man ska ses på kvällen tex. det orkar jag inte. jag får då ångest och hittar på nåt.. vill helst veta några dagar innan, för att kunna förbereda mig lite, men jag får ångest iallafall innan jag ska träffa dem, till och med flera dagar innan ibland