• miss nöjd

i.d makeup - VAD/var?

Jag har läst mkt här på Fl om detta I.D som ska ha så bra grejer. Men är jag korkad eller? Jag har även läst att det finns på Kicks och Åhlens- men har inte sett ngt? Har väl kollat här och där på olika Kicks när jag haft vägarna förbi men har då aldrig sett ngt märke som heter I.d eller ID eller vad det nu heter. Är det en förkortning på ngt eller? Jag har kollat i Farsta på både åhlens och kicks och inne och i city...

• Svar på tråden i.d makeup - VAD/var?
  • funfactory

Det ska finnas på Åhlens. Det heter I.D
    och det heter bara så ^^

Nu vet jag inte vart du bor, men här i Göteborg finns det iallafall på Åhlens. Gå till din Åhlens och fråga efter mineral foundation I.D. Så fattar de nog =)

• Ullis 74

Jag är ganska säker på att i.d finns på Åhlens city i Stockholm (antar att du bor där när du hade varit i Farsta...=) ). Det heter egentligen i.d bare escentuals. Finns också hos olika skönhetssalonger.

• Hjärtefröjd

Om du går in genom huvudentrén på Åhlens City vid Hötorget så finns I.D-sminket typ fem steg in och så till vänster. Du kan inte missa det.

• Callina

Det finns bara på vissa kicks. Annars säljs det ofta på skönhetssalonger. När du sen har hittat dina färger du passar i kan du köpa nya produter väldigt billigt på Tradera tex, många återförsäljare har sökt sig dit.

• Duckan74

Finns på Åhléns City, precis vid ingången och även på Nk.

• Hjärtefröjd

Man kan köpa ett startkit med en primer, två foundation, ett solpuder, ett transparent puder, 3 st sminkborstar och en instruktions DVD. Jag köpte mitt kit i somras och det räcker fortfarande.

I Sverige, på tex Åhlens, kostar det omkring tusenlappen. Samma kit från Feelunique.com (fraktfritt och utan tull) kostar 38 pund (ung 430 kr),

Svar på tråden i.d makeup - VAD/var?