• optimisten

Var kan jag hitta en smal, rak pincett?

Är på jakt efter en SMAL och dessutom helt rak pincett men det verkar helt omöjligt. Har haft en sådan själv som nu tyvärr är helt spårlöst försvunnen hemma . De som jag har sett är vinklade snett upptill och ganska klumpiga och breda, måste ha något smidigt till att plocka ögonbrynen med.

• Svar på tråden Var kan jag hitta en smal, rak pincett?
  • Fidelis ad urnam
    optimisten skrev 2009-03-19 20:48:26 följande:
    Är på jakt efter en SMAL och dessutom helt rak pincett men det verkar helt omöjligt. Har haft en sådan själv som nu tyvärr är helt spårlöst försvunnen hemma . De som jag har sett är vinklade snett upptill och ganska klumpiga och breda, måste ha något smidigt till att plocka ögonbrynen med.
    Jag köpte min smala och raka pincett på Kicks.
    100 kr för en fin rosa
    Forgive your enemies, but never, never forget their names
  • optimisten

Fidelis ad urnam skrev 2009-03-19 20:52:15 följande:

Jag köpte min smala och raka pincett på Kicks.100 kr för en fin rosa
    Oj måste dit och kolla imorgon då! Den var alltså inte snett vinklad upptill och inte hård att ta ihop heller? Man vill ju inte gärna rycka bort alla bryn i ett svep
  • Fidelis ad urnam
    optimisten skrev 2009-03-19 20:58:40 följande:
    Fidelis ad urnam skrev 2009-03-19 20:52:15 följande: Oj måste dit och kolla imorgon då! Den var alltså inte snett vinklad upptill och inte hård att ta ihop heller? Man vill ju inte gärna rycka bort alla bryn i ett svep
    Pincett
    Forgive your enemies, but never, never forget their names
  • Wildblomma

Depend har också en rak modell har jag för mig. Men som sagt, Kicks eller Åhléns.

• gagge
    Fidelis ad urnam skrev 2009-03-19 21:21:22 följande:
    Dessa finns oxå på ica maxi för 39 spänn
    Så klart inte samma märke men har haft min i 2 år och fungerar fortfarande som den vore ny.

bara ett tips om man vill va ekonomisk
    Mina älskade två prinsessor!
Svar på tråden Var kan jag hitta en smal, rak pincett?