• Alicia05sMamma

Hobby butik på internet, typ som panduro...

Undrar om ngn kanske vet och kan tipsa om ngn bra sida här på nätet som man kan beställa, typ Midi-pärlor, pärlplattor, pony beads, propeller pärlor och liknande till vettiga priser.

Panduro har ju ett väldigt bra & brett sortiment, men tycker nog att dom är bra dyra. Så jag hoppas att det finns fler hobby butiker med ungefär samma sortiment som ngn kan tipsa om

(¯`°?.¸ ღ Mammas lill loppa ♥ ♥ ♥ Alicia ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Hobby butik på internet, typ som panduro...
  • Froststar

Vet iofs inte om de har just pärlgrejer, det får du kolla men jag vet att de har andra hobbytillbehör.

• Alicia05sMamma
    Crazy Baby skrev 2009-03-20 15:10:22 följande:
    www.ilka.se har bra saker! Billiga också!
    Tack för tipsen

Beställde dock ifrån ilka, som hade det jag var ute efter. Lite synd dock att man var tvungen att handla för 500 :-. Är ju rätt mkt pengar, men å andra sidan fick jag mkt mer där än vad jag skulle ha fått ifrån Panduro

Nu kommer dottern bli överlycklig när hon kommer kunna göra pärlhalsband & bygga pärlplattor hemma & inte bara på dagis
  • Crazy Baby
    Alicia05sMamma skrev 2009-03-21 10:53:43 följande:
    Tack för tipsen Beställde dock ifrån ilka, som hade det jag var ute efter. Lite synd dock att man var tvungen att handla för 500 :-. Är ju rätt mkt pengar, men å andra sidan fick jag mkt mer där än vad jag skulle ha fått ifrån Panduro Nu kommer dottern bli överlycklig när hon kommer kunna göra pärlhalsband & bygga pärlplattor hemma & inte bara på dagis
    Den där 500kr minimum gör att man får en ruggans massa pärlor, ska ta och beställa tillsammans med ett gäng andra mammor snart!
  • Alicia05sMamma
    Crazy Baby skrev 2009-03-21 11:17:59 följande:
    Den där 500kr minimum gör att man får en ruggans massa pärlor, ska ta och beställa tillsammans med ett gäng andra mammor snart!
    Ja herregud... Vet i tusan hur många olika påsar med pärlor det blev Både till pärlplattorna och till att göra halsband med

Det lär väl räcka ett bra tag nu iaf förmodar jag
  • Shelly
    Alicia05sMamma skrev 2009-03-21 18:44:37 följande:
    Ja herregud... Vet i tusan hur många olika påsar med pärlor det blev Både till pärlplattorna och till att göra halsband med Det lär väl räcka ett bra tag nu iaf förmodar jag
    ....och mönster och tips hittar du på parlkonst.se/
  • Alicia05sMamma
    Shelly skrev 2009-03-21 18:47:24 följande:
    ....och mönster och tips hittar du på parlkonst.se/
    Men gud så häftig sida

Tack för tipset
Svar på tråden Hobby butik på internet, typ som panduro...