• Anonym

Tatuering

har fått för mig att tatuera mig..en pytte pytte taturing. Inte vid själva härligheten men under trosorna iallafall. Vet inte vad men.. ja typ ett pytte hjärta eller liknande..
    Ngn som har och hur blir det med behåringen.. går det eg?

jag hinner säkert ångra mig.
    Men att ha en som finns o är pytte liten. Som ingen ser förutom jag o sambon. Tycker det är lite spännande..

• Svar på tråden Tatuering
  • lingondripp

Jag skulle nog tveka lite, det blir ju inte så gulligt med ett hårigt hjärta, om du inte orkar raka varje dag vill säga.

• lanas mamma

hårigheten förändras ju inte det växer på så om ska vara snyggt ska det rakas eller vaxas hela tiden

• BabyFirefly

Vad är det som inte skulle gå?
    Håret som isf skulle vara i vägen rakar man bort o sedan är det bara o köra. Vill du att den ska fortsätta synas så får du fortsätta raka dig. Annars kan man ju sätta den bredvid håret.
    Men det kanske var nåt annat du tänkte på?

• aggexa

Det där är ju ett montage, ett dåligt sådant. Observera rektangeln runt hjärtat.

Till TS, behåring är inget problem, vi har ju faktiskt mer eller mindre hår över hela kroppen och det finns massor med håriga armar, ben, ryggar osv. som har fina tatueringar.

BabyFirefly skrev 2009-03-20 17:50:01 följande:
    Hittade en bild på en tjej som har ett hjärta under trollorna.. www.bmeink.com/A90224/high/fxre-heart.jpg
  • Vampyrtrollet
    aggexa skrev 2009-03-20 18:03:53 följande:
    Det där är ju ett montage, ett dåligt sådant. Observera rektangeln runt hjärtat.Till TS, behåring är inget problem, vi har ju faktiskt mer eller mindre hår över hela kroppen och det finns massor med håriga armar, ben, ryggar osv. som har fina tatueringar.
    Rektangeln är så mycket jag kan avgöra från plåstret man har på en nygjord tatuering...
    Ser äkta ut..
    Man kan ju se var tejp suttit tom... :D
  • Morbid angel

Ja,varför skulle det inte gå?Är ju många som har det

• aggexa

Ådringarna i huden stämmer inte, de bryts kring rektangeln.
    Det blir inte sådana märken av den kompress som tatueringar har inledningsvis en kort tid.

Vampyrtrollet skrev 2009-03-20 18:09:01 följande:
    Rektangeln är så mycket jag kan avgöra från plåstret man har på en nygjord tatuering... Ser äkta ut.. Man kan ju se var tejp suttit tom... :D
  • Vampyrtrollet
    aggexa skrev 2009-03-20 18:44:20 följande:
    Ådringarna i huden stämmer inte, de bryts kring rektangeln.Det blir inte sådana märken av den kompress som tatueringar har inledningsvis en kort tid.
    Hmmm.. Kan säga att jag har fått nästan exakt sådana märken efter kopmressen på mina tatueringar när jag haft kvar kompressen över natten...
    Har än så länge sju tatueringar...

Jag kan inte se några brutna ådringar..
    Men det kvittar väl egentligen. Det har inte med saken att göra ju...
    Frågan var ifall hon ska ha en tatuering där eller inte...

Ska TS ha en tatuering där det finns hår blir det antingen rakning el vaxning ofta..
    Eller så kan man ju sätta den precis bredvid så att det inte störs av behåringen...
Svar på tråden Tatuering