• Analoga

Daniel Da Silva skiljer sig efter bara 7 månader....

Redan första gångerna när han och Magdalena Graaf dansade i Lets dance så sade jag att man tydligt såg att det var "något" mellan dem....inte blev mina misstankar mindre när han dessutom vakade vid Magdas sjukbädd även nattetid....

Nu läser jag i Aftonbladet idag att han nu skiljer sig efter bara 7 månader, dock säger han att Magda och han bara är vänner....men det brukar ju heta så i början - tro mig: han och Magda är ett par    Tror inte han skiljt sig nu om han inte träffat henne i Lets dance.....

• Svar på tråden Daniel Da Silva skiljer sig efter bara 7 månader....
  • Mrs Moneybags

Japp, jag misstänkte också att det var något på gång mellan dem... Ajajaj...trist!

Jag blev misstänksam när det stod i tidningen att han hade varit på sjukan med henne varje dag och även följt henne hem när hon blev utskriven trots att hennes mamma var där.

Hm, tänkte jag - jag skulle inte velat att min man gjorde det.

• vinterlärka

Misstänksam var man ju, men jag hoppades på att det inte var sant. Tycker det är oerhört tråkigt för hans fru om Magdalena och han är ett par. Om nu skilsmässan berodde på det.

• flaxa

Vilken mardröm det måste vara att vara känd och inte kunna ha relationskriser i fred för oss helt okända människor!

• sallybuse
    flaxa skrev 2009-03-20 15:56:58 följande:
    Vilken mardröm det måste vara att vara känd och inte kunna ha relationskriser i fred för oss helt okända människor!
    Ja de är så sant.Tur att man inte är en känd person som alla vet om.Då hade man ju knappt vågat fisa.
  • Analoga
    flaxa skrev 2009-03-20 15:56:58 följande:
    Det är ju priset man får betala när man är en offentlig person - man kan tycka att det är privatsaker men samtidigt oundvikligt att folk är nyfikna
  • Litheo

Jag tror också de är ett par!
    Har hört insideskvaller när han var på krogen en kväll hade han sagt till en person att han är kär i Magda men var livrädd att det skulle komma ut.
    Nu verkar det vara sant tydligen

Stolt mamma till Theo 3 år & Isa som är beräknad komma i aug!
  • Shagwell

Ok, vem skulle inte falla för Daniel Da Silva? Vore jag singel så hade jag fixat fram ahns nummer. Dom ögonen och ja hela han. Urmysig verkar han att vara (känner mig ådär fjortis kär)

Och vem skulle inte falla för Magda? Jag har fått mig en helt annan uppfattning om den tjejen. Hon verkar go, smart och en tjej med driv.

Om de två har funnit varandra och blivit kära, ja så är livet. Man bestämmer inte alltid vem och när man ska bli blixtförälskad.

Trkigt att hans äktenskap inte varade längre men vem vet vad som ligger bakom. Tidningarna vill så gärna se romanser och skriver så vi ska uppfatta massa knasigheter. Det är väl många äktenskap som går i kras kort efter att de inletts? Man kan ju ha varit ett par i väldans många år innan, bara för att man är nygift behöver ju inte betyda att man är i nyförälskelse-status.

Önskar dem alla lycka till på färden, vem de nu än delar taxi med.

Och som sagt, jag hade gärna dejtat Daniel...

• Attraversiamo

Eller så kommer han ut som gay.

• Analoga
    Litheo skrev 2009-03-21 08:50:25 följande:
    Jag tror också de är ett par! Har hört insideskvaller när han var på krogen en kväll hade han sagt till en person att han är kär i Magda men var livrädd att det skulle komma ut. Nu verkar det vara sant tydligen
    Ja, det har jag också hört + att Magdas syster Hannah på sin blogg, nångång i februari, lagt ut en bild där Magda och Daniel var hemma hos Hannah med familj och åt hemmagjorda hamburgare och tittade på Melodifestivalen {#lang_emotions_wink}
  • Analoga
    Shagwell skrev 2009-03-21 10:47:47 följande:
    Ok, vem skulle inte falla för Daniel Da Silva? Vore jag singel så hade jag fixat fram ahns nummer. Dom ögonen och ja hela han. Urmysig verkar han att vara (känner mig ådär fjortis kär)Och vem skulle inte falla för Magda? Jag har fått mig en helt annan uppfattning om den tjejen. Hon verkar go, smart och en tjej med driv. Om de två har funnit varandra och blivit kära, ja så är livet. Man bestämmer inte alltid vem och när man ska bli blixtförälskad. Trkigt att hans äktenskap inte varade längre men vem vet vad som ligger bakom. Tidningarna vill så gärna se romanser och skriver så vi ska uppfatta massa knasigheter. Det är väl många äktenskap som går i kras kort efter att de inletts? Man kan ju ha varit ett par i väldans många år innan, bara för att man är nygift behöver ju inte betyda att man är i nyförälskelse-status.Önskar dem alla lycka till på färden, vem de nu än delar taxi med.Och som sagt, jag hade gärna dejtat Daniel...
    Ja Magda o Daniel är onekligen vackra tillsammans §
Svar på tråden Daniel Da Silva skiljer sig efter bara 7 månader....