akupunktur vid ivf i västerås med omnejd
Finns det någon som provat på akupunktur med positiva effekter inför IVF/FET? Någon som kan tipsa om bra akupunktörer i västerås eller närheten?
Finns det någon som provat på akupunktur med positiva effekter inför IVF/FET? Någon som kan tipsa om bra akupunktörer i västerås eller närheten?
Jag har gjort IVF och FET. Inför sista FET förra året så provade jag akupunktur. Jag blev gravid på det försöket och fortsatte att gå under hela graviditeten. Tror att jag slutade när det var en måndad kvar.Jag gick till Maria Hansen hennes klinik heter AKURO och ligger på Tunbyvägen. Hon hade mycket erfarenhet av att hjälpa barnlösa och så är hon jättegullig.
Lycka till!
Upptäckte precis ditt svar! Härligt att du lyckades bli gravid! Känns hoppfullt. Jag är nu på ruvardag 5 efter att ha återfört 2 ägg. Gick på akupunktur 2 veckor före FET, 2 dagar i veckan. Hoppas hoppas...
Tack för tipset om bra akupunktör!
Vad kostar det att gå på en akupuntur där ni gick? bor oxå i västerås.. men har försökt bli med barn i 10månader och inte genomgått någon IVF. tror ni akupunktur fungerar iaf? eller måste man genom gå det? vad tror ni??
okey tack, hur länge ska man gå på akupunktur ? blir ju en hel del pengar..