• mirre2

pass fråga

Ska ordna pass till 3 av mina barn imorgon.Nu e det så att mina små tjejer har tatuering i ansiktet måste jag försöka få bort den innan?och isfåll hur ska jag få bort den?
    sen har min  snart 5åriga dotter trillat på dagis och slagit sin läpp,kan de va hinder för att hon ska kunna få pass imorgon?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-20 19:32
    tatueringarna e borta nu iaf

• Svar på tråden pass fråga
  • Majspuree

Först måste du och pappan skriva på ett papper ihop på polisstationen. Annars måste ni ta hem pappret och låta någo bevittna det OBS ingen släkting. Blev helt chockad när jag skulle ficxa pass till våra barn. Tatuering i ansiktet vet jag inget om haha tänkte bara varna för detta

• mirre2
    Majspuree skrev 2009-03-20 19:25:50 följande:
    Först måste du och pappan skriva på ett papper ihop på polisstationen. Annars måste ni ta hem pappret och låta någo bevittna det OBS ingen släkting. Blev helt chockad när jag skulle ficxa pass till våra barn. Tatuering i ansiktet vet jag inget om haha tänkte bara varna för detta
    pappan finns inte me i bilden så det är inte aktuellt
  • mirre2
    Majspuree skrev 2009-03-20 19:25:50 följande:
    sen har jag skrivit ut de pappret från nätet och fyllt i en komps har bevitnat min namteckning och har ensamvårdnad.
  • Majspuree

Vilken tur=) Ha nu en underbar resa. Hur gick det med passen förresten?

• mirre2
    Majspuree skrev 2009-03-21 18:08:37 följande:
    Vilken tur=) Ha nu en underbar resa. Hur gick det med passen förresten?
    jo det gick bra att ordna pass  men minsta tösen va  lite rädd först men de gick över gjorde ingenting att Josefina hade skadad läpp och tatueringarna fick jag bort tack
Svar på tråden pass fråga