• Hormonbollen

    Någon som vet vem konstnären Erik Lindström är?

    Någon som känner till konstnären Erik Lindström, hur mycket hans konst är värd osv

  • Svar på tråden Någon som vet vem konstnären Erik Lindström är?
  • Mrs Winter

    Har aldrig hört talas om honom.Men Bengt Lindström var ju konstnär jag hört.

  • emmanuelle

    Jo han är en vän till mig, han hälsade att jag skulle länka hans hemsida till här. Värdet på konsten vet jag inte, du kan väl kanske maila och fråga honom vad man bör ge för ett konstverk?

    www.dirtyelmo.com

  • Hormonbollen

    jag tror att den Erik Lindström jag menade är någon helt annan :). Den tavlan jag undrar över är nämligen daterad 1921 så den är rätt gammal

  • creep

    har oxå en tavla daterad 1922 av erik lindström ...har du hittat något om honom än 
    ps vet ej om det går att förtsätta tråden så länge efter dintt inläg ..men chansar ändå
     

  • creep

    



    Ingen märkvärdig tavla, men fick en igenkännande känsla av nattsudd o månsken vid havet 
  • Madrigalen

    Blev nyfiken bara. Det var en fin tavla.

    Alltså namnet klingar bekant.
    Eller är det för att både Eric och Lindström
    är tämligen vanliga namn,

  • gullehjärtat

    Känner igen namnet, och autografen..men har ingen koll på värdet. Googla. Kolla om liknande säljs på blocket eller tradera?

  • Messina1

    hej jag heter rosella och  tro mig ha en tavla av Lindström  . Ring mig gärna på telefon 0731 40 25 31  , Tack.

  • trash panda
    Messina1 skrev 2016-11-10 12:04:01 följande:

    hej jag heter rosella och  tro mig ha en tavla av Lindström  . Ring mig gärna på telefon 0731 40 25 31  , Tack.


    Men hallå? Tråden är för det första 7 år gammal och trådstartaren finns inte ens kvar som medlem här...och vem lägger ut sitt telefonnummer i en forumtråd? Jisses!
Svar på tråden Någon som vet vem konstnären Erik Lindström är?