Vi som blivit gravida via Öresundskliniken!
Hittade "Vi som går på Öresundskliniken" och "Vi som blivit föräldrar genom Öresundskliniken"
Tyckte det var passande med en för gravida genom Öresundskliniken, vet att det har funnits en!!
Hittade "Vi som går på Öresundskliniken" och "Vi som blivit föräldrar genom Öresundskliniken"
Tyckte det var passande med en för gravida genom Öresundskliniken, vet att det har funnits en!!
Lägger in mig på listan...
Trevligt,snart BF!!! Hur mår du snäckan?
Bortsett från att jag känner mig som en hormonstinn flodhäst så mår jag väl ganska bra....
Skämt åsido så är jag inte riktigt i form. Lider av reumatism som jag normalt medicinerar mot, men får inte äta min medicin under graviditeten så jag har inflammation i i stort sett alla mina leder just nu och är sjukskriven 75% fram till BF.
Men det får man ju försöka stå ut med. I slutänden så får man ju en fin belöning....
Hur mår du själv? Och grattis till 2 små bebbor..
härligt du fixade en ny tråd nennen, tummen upp. här kommer man ju att känna sig riktigt hemma.
Lista
Zumna: BF 17 maj 2009
Lindy lou: Bf 22 Oktober 2009
NenneN: Bf 1 November 2009
Lista
Zumna: BF 17 maj 2009
Litet Moln BF 6 augusti 2009
Lindy lou: Bf 22 Oktober 2009
NenneN: Bf 1 November 2009
Kel att listan fylls på....
Det går upp och ner, Litet moln, men är generellt sett bättre när det är varmare ute....ja, jag ser verkligen fram emot förlossningen av många anledningar...
Jag går på rutin-UL, hade BF den 15/5 enligt ÖK, och blev flyttad 1 dag.....det spelar ju egentligen ingen roll för han kommer ju när han kommer....
Ska på tillväxt-UL imorgon så det ska bli kul att se om det är en liten eller stor bebis i magen. Jag äter kortison och har gjort hela graviditeten och det kan tydligen ge tillväxthämning, men magen följer samma kurva som med dottern än så länge...
Kul att ni hänger på =)Själv ska jag iväg på Cura im för att sriva in mig.Lite jobbigt, eftersom det var då mitt MA upptäcktes sist.Man kan väl inte ha sån otur två gånger irad..hoppas jag !!!