• Cazza

Snygga hängselbyxor till gravid?

Jag är gravid och VILL HA snygga hängselbyxor /hängselshorts med tight topp under! Men det finns ju ingenstans! Har letat massor och endast funnit riktigt sunkiga fula i tjockt jeans på BIB-avdelningen på hm.
    Så alla tips är välkomna. De behöver inte vara för gravida, bara lite mage får plats så.

• Svar på tråden Snygga hängselbyxor till gravid?
  • Cazza

jooo.. visst finns det väl fler som vill ha snygga hängselbyxor?

• plutten73

Tyvärr verkar det inte vara modernt med hängselbyxor nu. Jag vill ha ändå, så jag köpte mina på Tradera. MOM från Lindex. De är helt suveräna. Lite strech i. Jag har köpt ett par i jeanstyg och ett par beiga i lite tunnar tyg.

• Le petite moi

Jag har också varit på jakt efter mamma hängselbyxor, men det är helt lönlöst, finns F*N ingenstanns.

• Sphinx
    Cazza skrev 2009-03-22 16:34:06 följande:
    Jag är gravid och VILL HA snygga hängselbyxor /hängselshorts med tight topp under! Men det finns ju ingenstans! Har letat massor och endast funnit riktigt sunkiga fula i tjockt jeans på BIB-avdelningen på hm.Så alla tips är välkomna. De behöver inte vara för gravida, bara lite mage får plats så.
    jag köpte på hms gravidavdelning men det va iofs två år sedan, men dom va skitsnygga o satt bra.
    Annars vet ja ej :(
  • Pearl22

Tradera, där brukar det komma ut snygga hängselbyxor med jämna mellanrum. Köpte mina där i höstas. Har sett att La Redoute har haft tidigare också (kanske har fortfarande?) men de var inte så snygga direkt...

• Snowsee

Kolla på Tradera. Köpte ett par jättefina där förra veckan för 150 kr. Vet att det fanns en del ute då.

• Pomea

Men ursäkta men det finns inga snygga gravidhängslemyxor eftersom det inte finns några snygga hängslebyxor alls. Vad ska du ha till dem, randig tröja, pippilotter och träskor eller? Blä!

• plutten73

Jag har hängselbyxor för att det är skönt. Jag har foglossning i blygdbenet, så jag fixar inte att något sitter åt där, vilket vanliga gravidbyxor gör. Så det är hängselbyxor eller inga byxor alls.

• Limefrukt

Jag köpte ett par lite vidare byxor och satte på lösa hängslen själv - man köper hängslen på herr-avdelningen...
    Jag har fått låna ett par "riktiga" hängselbyxor av en kompis och de är jättesköna! Kommer från H&M. Tyvärr använder jag dem bara hemma, då de inte riktigt passar på jobbet.

*~*~* BF 17 juni *~*~*
Svar på tråden Snygga hängselbyxor till gravid?