• Nallemajatjejen

Körsbärssaft

Vi fick körsbärssaft (önos) på BB och jag fick fullständigt dille på det och tänkte att det måste jag köpa när vi kommer hem. Men nu har vi varit i två ica affärer här där vi bor och ingen av dem hade någon körsbärssaft över huvud taget. Någon som vet vart i Lerum, Partille el Göteborg som man kan få tag på det?

• Svar på tråden Körsbärssaft
  • dragonlady

En REJÄL "puff"!!!!!

• kanelia

Har du kollat på blandsafterna? Ska kolla när jag är och handlar.. annars får du väl gå till närmsta sjukhus

• Alcarinque

Precis, det där har jag oxå undrat! Helt plötsligt finns ingen körsbärssaft nånstans... Bob hade ju förut har jag för mej? Inte mer än ett år sen jag vet att jag köpte det... Mycket mysko...

• Mimer

Håller med!!! Jag har letat mig halv fördärvad efter just körsbärssatf hela året, fick dille på det under grav för vi fick det på f-utbildningen! Men det finns ingenstans! Mysko.......

• dragonlady

Enligt önos hemsida tillverkar de "extra prima körsbärssaft". Har inte hittat någon i affärerna kring Backaplan, men skulle kunna tänka mig att ett besök på Ica Focus i Gårda kan ge utdelning.

• Nallemajatjejen

Vi har ränt runnt i diverse affärer nu men dessvärre inte lyckats få tag på någon körsbärssaft Dock har vi frågat på kvantum här hemma och de skulle kolla upp om de kunde ta in så kanske dyker det upp här snart...

• rivjärn

jag har lite halvdille på allt som inkluderar körsbär
    jag är helt såld på färdigblandad körsbärssaft som brukar säjas i tetrapack. den inte lika tunn som vanlig saft och sådär sötsur som jag tycker körsbär ska va. tycker verkligen du ska prova! finns bla i den välsorterade butiken med invandrarlivsmedel i bellevue.

• Limpis

Vivo har "äkta" körsbärssaft på glasflaska, minns inte vilket märke. Skall genast springa ut i köket och kolla... Tillbaka: Brunneby - Brunneby Gårds Musteri HB. I like!!!

• rivjärn

vad menar du med att den är äkta, innehåller med bär än socker? eller mindre socker än i annan saft?

• HumDis

Ica Focus har! Jag köpte det där för ett tag sedan...

• Nallemajatjejen

Då får vi åka till focus och handla snart då

• Peda

Någon som vet vad det var för saft dom hade på skellefteås BB?? Helt underbart god,men grlömde fråga vad det var för saft!

Svar på tråden Körsbärssaft