• Anonym

vul Trollhättan

Vet ni om det finns någon i Trollhättan eller grannstäderna man kan gå till privat för att göra ett vul pga oro?

Har inskrivning snart, men eftersom jag inte har några besvär med blödningar så kommer jag inte att få ett vul. Har heller inte lust med att sitta på akuten och ljuga ihop att jag har ont...

• Svar på tråden vul Trollhättan
  • Anonym (jag)

Sök på eniro eller hitta.se vet att det ska finnas en i Uddevalla tror jag det var, finns dock ingen i Trollhättan.
    Den jag ringde i Uddevalla fick man komma till utan att ha haft några probelm som blödningar och sånt, men kostade endel.

• Anonym

Okej tack! Ska kolla med en gång.

• Mummy

Jag gjorde på Mor och dotter i Uddevalla. Kostade lika mycket som om jag haft en tid på gyn på sjukhuset. Sök på dem, tror de ska finnas kvar

• Anonym

Tack. Hittade dom på eniro. Ska ringa och se om dom har tider.

• Anonym

Ringde mor och dotter, men dom gjorde inte vul bara pga oro inte ens när man har haft mf tidigare. Tråkigt. Vem ska man ringa då???

• Mummy

Jasså? Då har de ändrat sina regler. Kan tyvärr inte hjälpa dig då
    Har du kollat om det finns något i GBG?

• Anonym

I gbg finns det många :) Men det är så jäkla bökigt att åka dit. Blir ju nästan 2 timmar mer i restid.

Men jag ska på inskrivning nästa vecka så då ska jag försöka tjata mig till ett vul.

• Anonym (jag)

Den jag ringde till hette Ingrid Almskog hon är gynekolog och gör tidiga vul utan särskillda skäl. Men som sagt tror det skulle kosta 500-600kr. Men det kan det vara värt för att stilla oron.

• Anonym

Tack Ska ringa henne och se.

• Anonym (jag)

Gör det!
    Lycka till med allt!

Svar på tråden vul Trollhättan