• Anonym (frågande)

    Komma två gånger som kille?

    Jag har träffat en kille sen några månader tillbaka. Vi har underbart sex och jag kommer alltid flera gånger varje gång då han kan fortsätta efter utlösning. Igår när vi hade sex började han fnittra och utbrast "herregud, det här har jag inte varit med om förut!"
    Han kom två gånger väldigt tätt inpå. Är det ens möjligt? Hur vanligt är det egentligen? Jag har aldrig varit med om det!

  • Svar på tråden Komma två gånger som kille?
  • Anonym

    Jag var tillsammans med en kille & han kunde komma 5 gånger på en timma. Det var rekordet. Men annars brukade det vara 2 ggr som han kom. En gång nästan direkt o sen en gång till efter kanske 15min. Den slakade inte däremellan. Tyckte det var helskumt.

    Sen var jag tillsammans med en kille som också alltid kom två gånger. Han kom alltid väldigt snabbt första gången o sen brukade han koncentrera sig på mig en stund, kanske 5 min, o sen fick han upp den igen o så kom han igen efter ett tag.

    Kanske inte är så ovanligt ?

  • Anonym

    Det har hänt oss några gånger. Tror inte det är jättevanligt, men visst är det fullt möjligt !

  • Anonym (frågande)

    Kanske inte i så fall. Tidigare sexpartners har kommit en gång, slaknat och somnat i princip. Denna kan hålla på hela natten om jag bara ville. Är lite jobbigt att sära på benen i flera timmar bara

  • Anonym

    Anonym (frågande) skrev 2009-03-22 19:22:33 följande:


    Kanske inte i så fall. Tidigare sexpartners har kommit en gång, slaknat och somnat i princip. Denna kan hålla på hela natten om jag bara ville. Är lite jobbigt att sära på benen i flera timmar bara
    Haha jag känner igen det där

    Min fd blev inte nöjd/tillfredsställd om han bara kom en gång. Han sa att den första gången han kommer är inte lika skön som andra gången.
  • Anonym (frågande)
    Anonym skrev 2009-03-22 19:25:19 följande:
    Anonym (frågande) skrev 2009-03-22 19:22:33 följande: Haha jag känner igen det där Min fd blev inte nöjd/tillfredsställd om han bara kom en gång. Han sa att den första gången han kommer är inte lika skön som andra gången.
    Det verkade som att andra gången var mycket skönare för honom också.
    Hmm...
  • Anonym (Nöjd)

    Min man kan oxå komma flera gånger under samma ligg!
    Det är bara att tacka & ta emot!!

  • Anonym

    Tror inte heller det är jättevanligt, min sambo och dem flesta andra jag varit med kunde det inte, har bara stött på en kille som hade den förmågan :) Fast hellre en uthållig kille som min, än en kille som sprutar hej vilt flera gånger under sexet =)

  • Anna Paulita

    Det händer här hemma ibland, inte jätteofta, men ibland. Gällande tidigare sexpartners har jag iallafall haft två som verkade ha förmågan att komma typ hur ofta som helst.

  • Anonym

    Det där har jävligt mycket med åldern på killen att göra tror jag.

Svar på tråden Komma två gånger som kille?