• Anonym (härskarinnan)

ni som dominerar era män

Ni som dominerar era män i sängen. hur gör ni??
    min kille berättade att han ville bli dominerad. men jag vet inte hur jag ska göra. han gillar inte smisk på det sättet. tror det mer är att han vill bli tagen. men vet verkligen inte hur ja ska göra. hur många olika sätt finns det?

vill verkligen veta.

• Svar på tråden ni som dominerar era män
  • Anonym

Kanske genom att vara bestämd och på vippen till hårdhänt.
    Knuffa ner honom på sängen, hålla fast hans händer, ta alla initiativ, kyssa hungrigt.
    Binda fast honom?! slita av kläderna, leka med honom, hetsa honom så till den grad att han nästan skriker av lust.. Rida honom och hela tiden visa att det är du som bestämmer, DU bestämmer om han ska se, vad han ska "känna" han ska bara snällt lyda det du säger och gör.

• Anonym (härskarinnan)

det va bra tips. tror det är så han vill ha det. jag känner mej lite löjlig när jag ska förska bestämma när ja egentligen inte vet vad jag ska göra eller vad jag vill att han ska göra.

tar gärna emot fler tips

• Anonym (härskarinnan)

*puffar* lite. ingen mer??

• Lindorm

Nja, jag är i nästan samma situation. Jag skulle vilja dominera min man, men är faktiskt lite skraj för att göra bort mig. Det känns som man tar på sig ett så stort ansvar. Jag vet inte heller riktigt hur jag ska bära mig åt.

Jag har ingen önskan om att beordra eller förödmjuka honom, utan vill egentligen bara lugnt och sansat berätta hur jag vill ha honom och få honom att respektera min vilja. Mina tankar är att ta på mig själv snygga kläder och sedan be honom sätta sig ner på soffan och låta mig klä av honom utan att han får göra detsamma. Så hans kropp blir tillgänglig för mig, men inte min för honom. Därefter funderar jag på att binda honom och sedan börja retas med hans kropp. Ja, något sådant i alla fall. En dominans som ligger mer på det psykiska planet än på det fysiska. Jag är inte riktigt redo att ge honom smisk och pisk och han är nog inte redo att ta emot det heller.

Jag måste morska till mig lite bara och ta tag i det.

• Anonym (Undergiven)

Kolla på Darkside.se. Där finns massor du kan ha nytta av. Det är gratis att vara medlem där. Lycka till!

• michiara
    Lindorm skrev 2009-03-24 09:39:34 följande:
    Nja, jag är i nästan samma situation. Jag skulle vilja dominera min man, men är faktiskt lite skraj för att göra bort mig. Det känns som man tar på sig ett så stort ansvar. Jag vet inte heller riktigt hur jag ska bära mig åt.Jag har ingen önskan om att beordra eller förödmjuka honom, utan vill egentligen bara lugnt och sansat berätta hur jag vill ha honom och få honom att respektera min vilja. Mina tankar är att ta på mig själv snygga kläder och sedan be honom sätta sig ner på soffan och låta mig klä av honom utan att han får göra detsamma. Så hans kropp blir tillgänglig för mig, men inte min för honom. Därefter funderar jag på att binda honom och sedan börja retas med hans kropp. Ja, något sådant i alla fall. En dominans som ligger mer på det psykiska planet än på det fysiska. Jag är inte riktigt redo att ge honom smisk och pisk och han är nog inte redo att ta emot det heller.Jag måste morska till mig lite bara och ta tag i det.
    Det är skitsvårt för man vill ju som inte göra bort sig eller att det ska bli en konstig situation som det lätt blir när man är osäker.
  • Lindorm
    michiara skrev 2009-03-24 10:49:01 följande:
    Det är skitsvårt för man vill ju som inte göra bort sig eller att det ska bli en konstig situation som det lätt blir när man är osäker.
    Nej, det är ju just precis det som är så besvärligt! Att hitta på olika dominanta handlingar är inte så svårt med lite fantasi. Men att hitta den där känslan av kontroll och självklarhet, att man vet precis vad det är man vill, det är det jag är rädd för att inte lyckas med. Som undergiven kan man ju göra fel och veta att man kommer att bli tillrättavisad.
  • Anonym (härskarinnan)

precis, håller med er!
    Nu kan inte jag binda fast honom för vi har bytt säng så det finns verkligen ingenstans att binda fast honom. sen blir ja så osäker med och tänker på saker som att tänk om det kliar nånstans på honom, eller om han får panik eller man gör nåt tokigt så kan han inte ta bort en heller. haha! ja jag vet inte om jag är nojjig i onödan. =)
    jag kan ju säga saker ja vill han ska göra och vara bestämd med honom men jag har fått för mej att jag vill vara mer bestämd än vad han egentligen vill.
    jag är ju oftast undergiven.och väldigt mycket med.så det jag vill göra med honom är ju sånt han gör mot mej men jag tror det kan bli lite för mycket.
    äh, ja nu blev jag förvirrad. ska testa mej fram lite tror jag.
    vad säger ni andra?

• Lindorm

Det är ju så lätt att vara stark och tålig som undergiven. Då gör det inget om något gör för ont eller för svårt. Det gör inget om det känns obehagligt, ovant eller konstigt. Men att behandla min man på samma vis väcker den nervösa hönsmamman i mig. Tänk om det gör ont på honom?! Tänk om det inte är skönt?! Jag måste nog vara lite försiktig med honom, så han inte går sönder. Det låter som jag tror min man är av porslin.

• Anonym (man)
    Lindorm skrev 2009-03-24 09:39:34 följande:
    Nja, jag är i nästan samma situation. Jag skulle vilja dominera min man, men är faktiskt lite skraj för att göra bort mig. Det känns som man tar på sig ett så stort ansvar. Jag vet inte heller riktigt hur jag ska bära mig åt.Jag har ingen önskan om att beordra eller förödmjuka honom, utan vill egentligen bara lugnt och sansat berätta hur jag vill ha honom och få honom att respektera min vilja. Mina tankar är att ta på mig själv snygga kläder och sedan be honom sätta sig ner på soffan och låta mig klä av honom utan att han får göra detsamma. Så hans kropp blir tillgänglig för mig, men inte min för honom. Därefter funderar jag på att binda honom och sedan börja retas med hans kropp. Ja, något sådant i alla fall. En dominans som ligger mer på det psykiska planet än på det fysiska. Jag är inte riktigt redo att ge honom smisk och pisk och han är nog inte redo att ta emot det heller.Jag måste morska till mig lite bara och ta tag i det.
    Jag har blivit utsatt för precis det som du beskriver och jag tycker det är lika underbart varje gång. Det är liksom väldigt utlämnande och samtidigt otroligt upphetsande att vara helt naken inför en påklädd tjej som tar för sig av min kropp på det sätt som hon vill. En bra och snäll form av dominans som jag tror många killar uppskattar faktiskt.
Svar på tråden ni som dominerar era män