• Blyger

En fråga om vinst på svenska spel?

Jag har 10 veckors lotto som löper med vinstbevakning på svenska spels hemsida...

Men om jag vinner något tar det ca 5-6 veckor innan jag får vinsten på mitt konto, trots att jag har meddelat kontonummer till svenska spel...

Hur gör jag för att få tillgång till den ev vinsten direkt?

Vad har jag gjort för fel?

• Svar på tråden En fråga om vinst på svenska spel?
  • lintot

Du kan ju själv flytta över pengar från ditt spelkonto till ditt privata konto, precis som du gör när du ska sätta in pengar på spelkontot!

• Blyger
    lintot skrev 2009-03-23 09:52:15 följande:
    Du kan ju själv flytta över pengar från ditt spelkonto till ditt privata konto, precis som du gör när du ska sätta in pengar på spelkontot!
    Men jag har inget spelkonto....vad jag vet....

Jag köper 10 veckors lotto på affären med mitt svenska spel kort... sedan loggar jag in på deras hemsida och väljer att vinstbevaka mitt spel.....

Jag ska alltså skaffa ett konto på deras hemsida?

*okunnig*
  • lintot

Du ska klicka uppe till höger....bli kund, fyll i namn och så vidare, men du har redan ett svenska spel kort så då klickar du på den rutan och följer instruktionerna där!

• lintot

kollade nu och om du inte har spelkonto så fyll i namn adress födelsenummer och så vidare så tar det kanske ett par dagar innan du får en kod och kortnummer för att logga in!

• Blyger
    lintot skrev 2009-03-23 10:03:37 följande:
    kollade nu och om du inte har spelkonto så fyll i namn adress födelsenummer och så vidare så tar det kanske ett par dagar innan du får en kod och kortnummer för att logga in!
    Okay, tack för hjälpen!!
Svar på tråden En fråga om vinst på svenska spel?