• Helena 82

Didriksons Boardman regnställ

Har tänkt att köpa nytt regnställ till sonen, men nu undrar jag lite över storlekarna... han har 110/116 nu, men storlekarna på didriksons är bara per 10cm, alltså 100, 110, 120 osv... nu vet jag inte om jag ska ta en 110 eller en 120. Jag vill ju att han ska kunna ha dom i höst också.
    Jag har hittat på pippilotta.se för 499:- Någon som vet ifall det finns billigare på andra ställen!? Vet att babyland har men jag kommer inte ihåg priset

Gärna tips på vart dom finns...

• Svar på tråden Didriksons Boardman regnställ
  • Celestial

120 hade jag valt. Min son har stl 122 i vanliga fall, jag köpte först 120, men de var på gränsen till för små så vi fick byta till stl 130. Lite stort, men det funkar, och han kommer kunna ha dem i höst också.

• Helena 82

Någon som vet ifall barnenshu har? Eller vad dom kostar på Intersport!?

• ninnione
    Helena 82 skrev 2009-03-24 07:37:20 följande:
    Någon som vet ifall barnenshu har? Eller vad dom kostar på Intersport!?
    ja köpte didricksson slaskeman igår på barnens hus för 269, då ingick fodrade regnvantar. på intersport köpte jag för 400, då utan vantar
  • Helena 82

Men boardman är dyrare vad jag förstår? Har nu beställt för 499:- på pippilotta i trl 120 så jag hoppas att de passar och inte blir för stort! Ska åka och kolla på Intersport idag efter fodrade galonvantar, men de lär dom väl ha eller?

• ninnione

glömde skriva att de jag köpte på instesport för 400 var boardman. o galonvantarna kostade 80 om jag inte minns fel.

• Helena 82
    Lindisgbg skrev 2009-03-24 09:11:11 följande:
    boardman är väl det fleecefodrade regnstället och slaskeman det vanliga om jag inte minns fel..?
    Ja precis, de stämmer. De knepiga är att jag är ute efter boardman tället i grön kamouflage...vet inte om den färgen är ny eller omåttlig poppis för den finn typ ingen stans...
Svar på tråden Didriksons Boardman regnställ