• Martina426

Alla i v 23.. Hur mår ni?

Hej på er alla i v 23.
    skulle vara kul att få höra hur ni mår i v 23 och en anna fråga hur mycket har ni gått upp igentligen?

Sj'lv så mår jag alldeles utmärkt och för en vecka sedan fick jag känna dom första sparkarna.. härligt!!

sköt om er och era magar.

Kramar Martina

• Svar på tråden Alla i v 23.. Hur mår ni?
  • Anderssonskan

Är i v. 21 +1 och mår bara fint, lite tröttare ibland men överkommligt!
    Gått upp 6kg, och känt tydliga sparkar sen v.16.

• Mayia

Hej hopp!
    Jag mår jättebra, det enda är väl att jag känner mig trött, hmm...jättetrött.
    Njuter av att känna det lilla livet röras och hicka....
    Jag har gått upp ca 4kg.

Många kramar till Er och Era magar Mayia

• iku

Är i v 21. Jag är sååååå himla trött, annars är allt jättebra. I v18 kände jag det första bubblandet! Fantastiskt varje gång! Nu blir jag orolig om jag inte känner något från magen varje dag, känns tryggt med lite virvlar från magen... Har inte ställt mig på vågen på några dagar, men har gått upp ca 6kg. :)

• Xandi

Jag är i vecka 23 och har lagt på mig 9 nya kilon.
    Var till BM igår som konstaterade att det är en hel del vatten. Jag får ont i fötter och ben på eftermiddagarna. I övrigt mår jag bra, mycket piggare än tidigare i graviditeten. Har känt sparkar i ca 3 veckor, igår fick jag även höra barnets hjärta slå, häftigt!

• ims8

hej!
    mår så härligt med min lilla mage!
    är i v23 och har kännt sparkar sen v17. bebisen blir starkare hela tiden tycker jag, nu kan den verkligen sparka hårt så hela magen reagerar!
    har bara fått upp snart 3 kg och var väldigt liten från början så det är nog ganska lätt att se sparkarna utifrån på mig...
    men har haft oroväckande ont i ryggen senaste dagarna. hoppas inte att det är foglossning...jag skall ju jobba hela sommaren...
    började föräldrakurs idag- såg förlossningsfilm och gråt en skätt- som vanligt nu förtiden

• Martina426

Vad roligt att ni alla mår bra!

Kram på er!

• Alfonz

Hej där!

Jag mår toppen. Inga krämpor alls och "Pyret" busar omkring i magen varje dag...härligt! =) Jag har gått upp ungefär 6,5 - 7 kg.

/Kramiz A (22+0)

• SysYs

Hej!

Jag mår relativt bra. Har lite känning av foglossning, men har motat det en del genom simning (mycket bra). Har också halsbränna och vis av förra graviditeten blir det väl tilltagande under resterande del av graviditeten.

Har gått upp nästan 7 kg och är riktigt stor om magen (och brösten..). Hur ska det sluta? Är ju 4 månader kvar.

Annars är allt bara fint. Har rikligt med sparkar dygnet runt känns det som, och har känt av fosterrörelserna sedan v 13(!).

SysYs

• Ledsen

Hej!

Är i v 21 (22 imorrn) och mår ganska bra förutom lite trötthet och en jobbig halsbränna.
    Pyret i magen har jag kännt sen v 17 ungefär och magen den växer o frodas så nu ser jag gravid ut inte bara som jag lagt på mig några kilo
    Vågen visar annars på + 1.5 kg nu.....trots att jag äter massa godis om kvällarna

Kram från Lisa o magen

• kajsalisah

Hej!
    Jag är oxå i v. 23 och mår ganska bra. Carpaltunnel-syndrom och lite känning av foglossning men inget allvarligt. Har gått upp 11 kg och kan inte ha min gamla skor pga svullna fötter.

kramisar kajsalisah (22+5)

• Jennaz

Är i v22. Har ont i kroppen lite var stans. Gått upp ca 4,5 kg. I magen är det full rulle. Inga foglosningar att tala om (hoppas man slipper det värsta) däremot jättetäppt i näsan!

• Jessie

Hej är i vecka 22 och mår bra har dock börjat få lite mer ont i ryggen nu och mina fötter svullnar och värker men det är det värt. Har gått upp ungefär 4 kg sedan inskrivningen hade dock lagt några kilo redan innan dess..uj uj vart skall det sluta?? (antagligen med en liten välskapt bebis.,.skratt.)

Svar på tråden Alla i v 23.. Hur mår ni?