• AngelEye

    Klänning med bar rygg. Hur lösa bh-problemet?

    Jag har inhandlat en studentklänning med bar rygg.
    En vanlig bh skulle förstöra det snygga, en free-bra är för dyr (studenten kommer redan gå på närmare 2500 . Utan bh lyser det igenom tydligt!

    Hur ska jag lösa detta? Axelbanden är inga problem. Det är själva bh-knäppningen på ryggen jag fasar för.

  • Svar på tråden Klänning med bar rygg. Hur lösa bh-problemet?
  • Isnogood

    Pyssel/knep & knåp..?

    Det kan man ju kalla det...

    Vet ju inte vad för klänning.. men jag har en klänning med bar rygg o jag köpte en bh på...Lindex..fast det är något år sedan...med knäppet på sidan...
    Den hade tre vita rundade band över ryggen som hölls isär av två små fjärilar (silverfärgade..)

    Något liknande kanske...

  • AngelEye

    såhär ser den ut:
    www.tradera.com/auction/auction.aspx

    Så ryggen är lite speciell redan. I värsta fall använder jag en vit bh iallafall, med så smalt ryggband som möjligt. Inte så många som tänker på det när det är student..men vore bra att kunna lösa det

  • linjes

    Utan bh?

    Free bra är ju inte dyrare än en vanlig bh på tradera

  • AngelEye

    nej, men det är många dagar kvar på den auktion som finns som är min storlek. så blir den inte alltför dyr ska jag buda på den senare. men tar tacksamt emot fler tips ändå.

  • Ziitoo

    Jag har en slags tejp som man sätter över bysten, om du förstår vad jag menar? Funkar jätte bra. Vad har du för stolek, om man får fråga? Du kan få mina i så fall. Har några som ligger.

  • AngelEye

    Åh vad snällt i så fall. jag har 75 C eller 75 B+

  • Ziitoo
    AngelEye skrev 2009-03-23 18:20:11 följande:
    Åh vad snällt i så fall. jag har 75 C eller 75 B+
    Då borde D passa dig för det har jag i kupa och dom var på TOK FÖR SMÅ!
  • AngelEye

    haha, härligt. jag tar dom gärna om du inte ska ha dom! =) Kan skicka min adress i din inbox :) Tuuuuusen tack!

  • blondinbella
    Hej! Jag rekommenderar Bye Bra perfect cleavage tape. Den ger extra klyfta och är perfekt till strapless och backless klänningar! Dessutom skapar den extra klyfta och lyfter brösten!
Svar på tråden Klänning med bar rygg. Hur lösa bh-problemet?