• Lille Fi

Trång i halsen!

Har skrivit mååånga inlägg o många frågor angående att min son inte äter. Har pratat me många o fått typ samma svar alltid. De löser sig när han börjar på dagis o när han blir äldre. Har mått skit, har tagit de personligt, att det är jag som gjort fel, börjat för tidigt/för sent me smakisar, gett för ofta eller för lite. Gett fel mat m.m. Många här i min närhet som istortsett har sagt att ja gjort fel. Det är bara att ha fast tider o inte ge välling eller ersättning. Vill han inte ha mat så får han bli utan.

Sen börja jag prata med en annan tjej här på fl som oxå har barn som äter kasst. Hon kom me jätte bra råd o tips o ja suger ju i mig allt. Sen kom de som satte sig i huvudet på mig, hon sa att hennes son va trång i halsen, kunde inte svälja!! Flytande gick bra, men inte fast mat. Precis så e de för H me. Han är jätte intresserad av mat, plockar i sig allt, tuggar friskt men sen är de stopp, de kommer ut igen. Åkte till doktorn o ja visst han e trång. Lymfvävnader som täpper igen. Han kan inte svälja. Vet inte vad som kommer hända nu, om de blir operation eller om de fixar sig själv. Väntar på tid till stora sjukhuset.

Men fattar ni, de va fan inte mitt fel, jag har inte gjort ngt fel! Är väldigt glad att de hitta ngt som va fel, att de finns en förklaring till att han inte äter. Förstå mig rätt nu, är samtidigt väldigt rädd och skraj för vad som ska hända nu, tänkte på operation o behandlig. Han e ju bara 14 månader.

Finns de nån annan här som har eller har haft samma problem? Hur upptäckte ni de? Vad hände sen? Äter ert barn nu?

Harry 8 feb ´08
  • Svar på tråden Trång i halsen!
  • Lille Fi

Ingen som haft problem me de? E de så ovanligt?

Harry 8 feb ´08
Svar på tråden Trång i halsen!