• Anonym (A dreamer)

Sex med min sons kompis!

Läste för många år sedan Kerstin Thorvalls bok: "Jag minns alla mina älskare och hur de brukade ta på mig", Boken är jättebra, lite udda men ärlig, men jag minns just att jag tyckte hon va lite konstig som inledde sexuella förhållanden med bl.a sin egen sons kompis.
    Nu e jag själv nästa där, kan inte låta bli att tänka på honom och jag vet att han vill ha mig. Vet inte vad jag ska göra och om jag kan låta bli.
    Visst är det bekräftelse, han e ung, väldigt snygg och sexig, och det känns enormt spännande. Och jag e en kvinna som alltid tyckt att man skall göra det som man själv känner för, så länge det inte skadar någon annan.
    Får ändå lite moralpanik.
    Nu e jag nyfiken på vad ni andra tänker??

• Svar på tråden Sex med min sons kompis!
  • Nerdpippi

Jag tror du ska tänka på hur din son reagerar om han får reda på det? Jag hade inte tyckt det va ok om min mamma/pappa skulle haft sex med en av mina kompisar.

• Anonym (A dreamer)

Jag har tänkt på det och kommit fram till att han kommer inte att få veta något, och om han ändå får det, så tror jag inte han kommer att ta illa upp. Inte gilla det kanske men inte heller bli arg eller så.

• Lea no1

Absolut viktigaste frågan är ju

HUR GAMMAL ÄR DIN SON OCH HANS VÄN?
    Vilken relation har de till varandra?
    Skulle det komma fram att hi haft sex?

• Anonym (A dreamer)

De är 18 och 19 år, de är vänner sen några år tillbaka, och jag tror inte att det skulle komma fram.
    Så nu har du svar på dina frågor, hur tänker du om det??

• Lea no1

Anonym (A dreamer) skrev 2009-03-24 11:26:58 följande:

De är 18 och 19 år, de är vänner sen några år tillbaka, och jag tror inte att det skulle komma fram.Så nu har du svar på dina frågor, hur tänker du om det??
    Vad är det som gör att du inte tror det skulle komma fram? Det är ju ganska sannolikt att en kille på 18-19 skulle vilja "skryta" lite om sina erövringar, framför allt om det handlar om MILF ...

men så länge det inte skadar någon så tycker jag att du ska köra på - men enbart om du är säker på att det inte kommer fram någonstans, kan ju ställa till det rätt mycket för din son...

otroligt pinsamt för honom om det kommer fram
  • MsLili

Men nu får du ta o tänka ett steg framåt...
    Får din son reda på det skulle han nog reagera negativt.
    Jag tycker det är en äcklig tanke, då jag sätter mig själv i
    din sons situation. Riskera inget för sexet...

• Anonym (A dreamer)

Lea no1 skrev 2009-03-24 11:31:44 följande:

Anonym (A dreamer) skrev 2009-03-24 11:26:58 följande:
    Vad är det som gör att du inte tror det skulle komma fram? Det är ju ganska sannolikt att en kille på 18-19 skulle vilja "skryta" lite om sina erövringar, framför allt om det handlar om MILF ...men så länge det inte skadar någon så tycker jag att du ska köra på - men enbart om du är säker på att det inte kommer fram någonstans, kan ju ställa till det rätt mycket för din son... otroligt pinsamt för honom om det kommer fram
    Jag kan ju aldrig vara säker, men jag tror inte att kompisen är en typ som skryter om sina erövringar dessutom har han redan sagt att han inte skulle säga något till min son då han anser att han inte har med det att göra, och han förstår att det inte vore så kul får någon av oss. Han vill hålla det hemligt och säger att han e tänd på mig, och att ha varit det sen han var runt 15 men aldrig vågat visa något.
  • Anonym

Men herregud att det ska vara så frestande att knulla så att man slutar tänka på andra än sig själv. Lägg ner och tänk på din son. Inte fan vill man som 18-åring bli så inblandad i sina föräldrars sexliv att ens kompisar är deras sexpartners!

• Anonym (A dreamer)
    Anonym skrev 2009-03-24 11:39:53 följande:
    Men herregud att det ska vara så frestande att knulla så att man slutar tänka på andra än sig själv. Lägg ner och tänk på din son. Inte fan vill man som 18-åring bli så inblandad i sina föräldrars sexliv att ens kompisar är deras sexpartners!
    Det ÄR så frestande!
    Klart jag tänker på honom annars hade jag gjort det för länge sen, men som sagt, tror inte han får reda på något och om han fick tror jag inte han skulle bli arg på någon av oss.
  • Anonym (xx)

Jag tycker du skall köra på om det känns bra för er.

Jag hade inte blivit sur om mina föräldrar hade haft sex med någon av mina kompisar eftersom jag inte har med deras sexliv att göra.

Svar på tråden Sex med min sons kompis!