Vart inhandla gravid bikini?!!
Hej!
Jag ska börja på vattengympa och behöver nu en gravid bikini ganska omgående!!
Någon som vet vilka affärer som säljer sådana?!!
(ej nätet!)
Tacksam för svar!
Hej!
Jag ska börja på vattengympa och behöver nu en gravid bikini ganska omgående!!
Någon som vet vilka affärer som säljer sådana?!!
(ej nätet!)
Tacksam för svar!
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig, jag söker själv efter en baddräkt helst som jag kan ha nu till sommaren. Men har du kollat på H&M och eventuellt Lindex & Kappahl? Eller är det för tidigt än, så dem inte kommit in i butik ännu?
Lindex har slutat sälja mammakläder..brukade alltid handla mammakläder där förut men nu när jag inte hittade så frågade jag på två olika ställen och båda sa att lindex har helt slutat sälja mammakläder trist för de hade så fina!
Hm såg jag att de hade bara baddräkter, och gillar direkt inte baddräkt.
Kappahl vet jag faktist inte, så där är ett ställe man kan kolla!
Hoppas det inte är förtidigt för behöver en ganska omgående!!
Kan inte ha min vanliga bikini!
Igen annan som kan tänkas veta vart man kan inhandla sådan?!!
Jag köpte en bikini på Lindex, fast det var inte en "gravidbikini"
Valde en svart överdel med rejäla axelband. och till det valde jag en trosa som var lagom hög. Prova i affären, det går även om det inte är en mammabikini. Tänk bara på att det ska vara rejäla axelband, om dina bröst har blivit tunga.
Var en bra idee!
Tack för tipset ang axelbanden, har själv inte tänk så lång utan mera på att underdelen ska vara töjbar med högkant!
Ska se ifall det finns någotliknande variant!
Känns som man inte kommer hitta en riktig gravidbikini om man inte beställer ifrån nätet, ska på vattengympan på fredag så hinner inte beställa och få den tills dess!
Underklädesbutiker dvs såna små butiker som enbart säljer underkläder, badkläder, pyjamasar och morgonrockar.
Jag köpte en storlek för stora i trosorna, då satt dom inte åt. men jag satte dom liksom under magen. funkade kanon. och känns som att det är mkt billigare också :)
h&m har haft det förut i alal fall.. vet inte hur det ser ut nu
men annars butiker som har mammakläder eller underkläder
Jag köpte bikinibyxor (typ boxermodell med lågt skuren midja) o bikini-bh på Stadium för 98:- tillsammans. Jag tycker att de flesta gravidbadkläder som finns inte är speciellt snygga o så är de dyra (iaf i förhållande till hur mycket man använder dem), så jag tyckte att detta var ett billigt o absolut vettigt alternativ. Bikinin sitter bra (fick ta någon strl större än vad jag vanligtvis har) o jag behöver inte känna att jag slängt ut en massa pengar i onödan.
Ett tips!...
Fungerar jättebra med en vanlig bikini! Köpte också en på Stadium med boxermodell på byxorna och stadig bh. Billigt och bra!
Tack så hemskt mycket för tipset om att köpa vanlig bikini!!
och tipset om stadium!
Har snurrat runt på lindex,kappahl och Hm men tyckte att ingenting funkade för mig så hade gett upp hoppet men så gick jag till stadium!
Hittade äntligen en jättefin bikini-på rea!
Gjorde ett riktig kap och kostade bara 103kr!!
Riktigt kap!! ( de andra jag tittade på kostade 300kr+)
Högkant och överdel som har stora snören så den kan jag växa i!
Tack igen för alla tips!!
kolla ellos
Det gjorde jag minsann!
Kom nyligen hem ifrån vattengympa!
Gud vad man är slut i kroppen och bikinin funkade perfekt!
Rea saker kan vara riktig bra-iga saker