Hur kan man höja PH värdet i underlivet?
Hur gör man?
Hur gör man?
Jag doppar en tampong i naturell yogurt & låter den suga åt sig & svälla i några minuter, sen stoppar jag upp den & låter den vara kvar i ca 2 timmar. Använder binda samtidigt eftersom det rinner ut yogurt.
Har gjort detta flera ggr då jag känt mig irriterad & torr i underlivet & även om jag misstänker svamp, men apoteket inte är öppet.
Nej , höja ..
Vill egentligen inte berätta varför eftersom man brukar få massa skit på denna sajten.
Vill höja Ph värdet för då ökar chansen att få en pojke.
www.choosethesexofyourbaby.com/
Till exempel här står det
Blanda mannagryn med urgröpta gurkkärnor och tillsätt 2 msk rapsolja. Ger definitivt högre PH värde!!!
Ha sex några dagar innan ÄL så är det högre risk att du får en flicka, efterssom flickspermier lever längre. Ha sex samma dag du har ÄL så är det högre risk att du får en pojke, efterssom pojkspermier simmar snabbare.
Tack för tipsen. TBS, jag tänker inte betala där eller någonstans ville bara visa att det står där med ph värde. Det är bara en sida av MÅNGA som nämner det! Även en läkare har sagt det.
Förälåt, men jag tycker det där är typiskt "skrock" :) Har inte haft nåt förhöjt PH värde när jag blev gravid, ändå fick jag en pojke sist :)
Mage, hjärtljud osv, det stämde heller inte :)