• en grönsak

    Han undviker mig,jag pallar inte.

    Jag träffade en kille,vi hade snackat en del på nätet och så träffades vi och så gick det som det gick,vi låg med varandra första natten eftersom vi hade byggt upp mycket såna spänningar. Han stannade i 2 dagar och så bestämde vi skulle ses imorn,han åkte hem i måndags. Jag frågade om han ville ses osv och det ville han.

    Sen efter att han åkte har han inte vart lika gullig som i början osv och sist jag snacka med han var i måndags kväll och sen dess har jag inte hört nåt. Jag skickade ett sms igår kväll och fråga om han kunde ringa men då skrev han att han inte var hemma. det var vid 18. Sen har han inte hört av sig alls.. Har försökt ringa han idag både till mobil och hemtel men han svarar inte. Jag börjar ju så klart tro att han fått kalla fötter och inte vill ses mer.
    Varför ska det vara så svårt att säga: nää jag tror inte vi kan ses osv bara en förklaring. Jag kan ta ett nej men den här kalla tystnaden,jag blir panikslagen och gråter och gråter för jag fattar inte vad jag ska ta mig till! Det är så sjukt fegt! Varför råkar jag ut för sånt här för? bara ignorera mig så här,det är så jävla elakt!'

    Jag känner mig som en påse bajs,som en jobbig sak som alla killar bara stöter bort!

  • Svar på tråden Han undviker mig,jag pallar inte.
  • en grönsak

    Vad tusan ska jag ta mig till? Den här gången känner jag att det blev för mycket. Tror jag blivit utbränd av alla jävla svin!

    När tusan är det min tur? när ska jag träffa nån som behandlar mig med respekt,en normal ärlig trevlig söt kille!

    Varför faller man för svin? De killarna som inte riktigt är min typ faller för mig,ska man börja dejta såna killar och se om det kanske växer fram nåt? varför kan det inte vara ömsesidigt för??

  • red rose 06

    han sätt att behandla dig på , är att han inte är intreserad, det e hans sätt att säga det.
    så ju mer di ringer o "jagar", mer säker blir han på att han inte vill vara med dig.
    Låt han va o gå vidare, du kommer hitta ngn :)
    du ska inte nöja dig med sånna svin!

  • en grönsak

    red rose 06 skrev 2009-03-25 12:59:54 följande:


    han sätt att behandla dig på , är att han inte är intreserad, det e hans sätt att säga det.så ju mer di ringer o "jagar", mer säker blir han på att han inte vill vara med dig.Låt han va o gå vidare, du kommer hitta ngn :) du ska inte nöja dig med sånna svin!
    Men varför faan kan han inte bara säga det då? ska jag behöva plågas i 2 dagar innan jag fattar det? ett simpelt sms eller mail om han nu är så feg. Först i måndags sa han att det kändes bra osv och att han skulle ringa dan efter.. Sen det här. Jag pallar inte mer.. Jag vill bara göra slut på allt för jag känner mig så jävla lurad och utnytjad så det finns inte! Där sitter han säkert och skrattar och tycker jag är jobbig.
  • en grönsak

    Nu fick man iaf ett sms där han skrev typ att allt har gått så fort osv och att han inte känner igen sig själv och vill inte vara en börda för att han inte mår bra. SJälv tycker jag det låter som skitsnack men man får väl ta det då.

    Jag pallar verkligen inte mer. Jag är helt jäkla trasig inuti och har tappat allt hopp och tillit för folk! Jag är en äcklig ful kossa som inte förtjänar bättre!

  • Dynamic

    ähum, jag tror du jagar bort honom med ditt beteende faktiskt.

  • Eisa
    en grönsak skrev 2009-03-25 13:25:36 följande:
    Nu fick man iaf ett sms där han skrev typ att allt har gått så fort osv och att han inte känner igen sig själv och vill inte vara en börda för att han inte mår bra. SJälv tycker jag det låter som skitsnack men man får väl ta det då. Jag pallar verkligen inte mer. Jag är helt jäkla trasig inuti och har tappat allt hopp och tillit för folk! Jag är en äcklig ful kossa som inte förtjänar bättre!
    Klart du inte är! Du har bara inte hittat rätt. Vet att det låter som en klyscha men så är det. Tänk på folk som faktiskt HAR älskat dig. De har funnits, finns och kommer finnas.
    12.34
  • en grönsak
    Dynamic skrev 2009-03-25 13:28:28 följande:
    ähum, jag tror du jagar bort honom med ditt beteende faktiskt.
    Med mitt beteende? först säger han att allt känns bra osv och sen nästa dag ignorerar han mig helt. Jag tror nog att han visste från början vad han gjorde men att han var för feg för att säga nåt. Och det var inte så att jag inbilla mig den här gången utan han ville inte ses mer.
  • Dynamic

    en grönsak skrev 2009-03-25 13:30:39 följande:


    Med mitt beteende? först säger han att allt känns bra osv och sen nästa dag ignorerar han mig helt. Jag tror nog att han visste från början vad han gjorde men att han var för feg för att säga nåt. Och det var inte så att jag inbilla mig den här gången utan han ville inte ses mer.
    Du beskrev ju att du ringt och smsat en massa, det hade skrämt bort mig iallafall.
  • en grönsak
    Dynamic skrev 2009-03-25 13:32:59 följande:
    en grönsak skrev 2009-03-25 13:30:39 följande:Du beskrev ju att du ringt och smsat en massa, det hade skrämt bort mig iallafall.
    Men då hade han redan bestämt sig. Jag messa en gång. Sen ringde jag idag för att kolla men då hade han redan bestämt sig.
  • en grönsak

    Sak samma. Jag känner mig helt vilsen och känner inte igen mig själv. Har inte gjort det på länge. Jag vet inte hur jag kommer tilbax,hur jag blir stabil och skaffar självrespekt. Alltid ska allt gå åt skogen. Träffar fel killar,det går för fort de är bara ute efter sex osv.. Jag vill alltid så mycket mer fast jag egentligen bara vill ha bekräftelse. Jag vet att jag inte är frisk,jag vet bara inte hur jag ska sluta. Jag behöver verkligen hjälp ananrs pallar jag inte att leva så här mer. Det tär så jäkla mycket!

Svar på tråden Han undviker mig,jag pallar inte.