• jummie

Har du inbyggd tvättmaskin o torktumlare?

Hallå alla

Jag letar efter smarta lösningar till min tvättstuga. Jag vill hitta ett sätt att bygga in tvätt o tork (side by side) med lådor undertill samt en bordsskiva över. De kommer dels upp en bitsen så får man inbyggd förvaring. Såg en smart lösning i sensaste bilagan från Aftonbladet. Tyvärr så finns ingen återförsäljare för just det märket som dom använt sig av här där jag bor. Så jag undrar om det är någon som har en liknande lösning o som kan dela med sig?

• Svar på tråden Har du inbyggd tvättmaskin o torktumlare?
  • celine

fattar inte riktigt, men v har byggt in vårat fast på höjden . förvaing så köpte vi ikeas högblanka köksluckor , lådförvaring och ena lådan innehåller strykbräda, jätte praktiskt.

• jummie

Alltså jag menar att man höjer upp tvättmaskinen o torktumlaren med lådor under. Maskinerna står bredvid varandra med en inbyggnad runt om samt en bänkskiva ovanpå. Det gör att man kan lägga saker ovanpå samt i lådorna men även att maskinerna kommer i en bättre arbetshöjd.

• celine

jaha så hade vi det i förra bostaden men vi hade korgar under i en skena.det skulle ju se mkt snyggare ut med täckta lådor,,, detta finns säkert på ikea, om man kollar kökssystem, man får göra ett litet ihopaplock helt enkelt. lycka till

Svar på tråden Har du inbyggd tvättmaskin o torktumlare?