• lakritspipa

är mary kay verkligen så himla bra?

Har köpt ett par grejer av mary kays produkter. De är verkligen dyra! Bla en liten tub ögonkräm för 400 kr. Är det värt det? Vad tycker ni som provat?

• Svar på tråden är mary kay verkligen så himla bra?
  • VulgusProfanum

Nej jag tycker inte att de är värda pengarna. Det är dessutom ett av de märken som jag absolut inte kan använda p.g.a. allergi.
    Jag sväller upp som en vattensjuk vädur i ansiktet

Don´t pee on my leg and tell me it´s raining
  • Llimen

Jag tycker verkligen att de är så bra, helt klart det bästa jag har provat någon gång.
    Angående priset så är de otroligt dryga. Min förra foundationtub räckte i tio månader, ögonkrämen (time wise age fighting eye creme) har jag fortfarande massor kvar i trots att det är ett år sedan jag köpte den.

Vilka andra produkter har du köpt (om man får fråga)?

• Maddsutt

jag tycker de är bra och väldigt dryga, men som sagt, de är dyra.. jag kommer inte köpa fler produkter när mina tar slut.. SÅ bra är de inte =)

• lakritspipa

Jag köpte även en foundation, sen fick jag hejda mig.
    Vad tycker du om den ögonkrämen Llimen?
    Det är den som ska göra mig ung igen hade jag tänkt:)

• mrs Elliott

Nej de är inte bättre än andra MYCKET billigare krämer.Kommer inte att köpa igen.

• VulgusProfanum
    lakritspipa skrev 2009-03-26 20:35:16 följande:
    Jag köpte även en foundation, sen fick jag hejda mig. Vad tycker du om den ögonkrämen Llimen? Det är den som ska göra mig ung igen hade jag tänkt:)
    Är du allergisk så bör du hålla dig ifrån den
    Det var bl.a. den som fick mig att anta formen av ett svullet monster
  • Odella

Har känslig hy och tyckte att den blev mkt torrare och flammigare av Mary Kay, tyvärr.

• Bitja

Men ni vet väl det att ni har nöjdhetsgaranti? Om ni inte är nöjda så får ni byta tills ni hittar nåt som funkar. Fast då måste ni också ge produkterna en chans och typ testa på riktigt i 2 veckor både morgon och kväll, så din konsult kan förstå vad som inte är så bra för just dig. De har väldigt många andra krämer som man kan prova om man inte är nöjd. Det kan du kräva av din hudvårdskonsult. Det ingår i uppdraget.

• VulgusProfanum
    Bitja skrev 2009-03-27 01:58:36 följande:
    Men ni vet väl det att ni har nöjdhetsgaranti? Om ni inte är nöjda så får ni byta tills ni hittar nåt som funkar. Fast då måste ni också ge produkterna en chans och typ testa på riktigt i 2 veckor både morgon och kväll, så din konsult kan förstå vad som inte är så bra för just dig. De har väldigt många andra krämer som man kan prova om man inte är nöjd. Det kan du kräva av din hudvårdskonsult. Det ingår i uppdraget.
    Jo men i mitt fall så blev reaktionen så pass kraftig att jag inte vill riskera något
  • Llimen
    lakritspipa skrev 2009-03-26 20:35:16 följande:
    Jag köpte även en foundation, sen fick jag hejda mig. Vad tycker du om den ögonkrämen Llimen? Det är den som ska göra mig ung igen hade jag tänkt:)
    Jag tycker att ögonkrämen är jättebra, jag är nöjd med alla produkter faktiskt även om jag nog måste säga att allra bäst är eye make up removern, jag har aldrig kommit i närheten av det resultatet med någon annan.
    Jag har den vanliga fuktkrämen för ögonpartiet (time wise age fighting eye creme) och tycker att den är bra som sagt. Jag har inte en massa rynkor/linjer om det är det du vill bli av med för att se ung ut igen, men jag hoppas att jag med rätt vård ska slippa linjer runt ögonen så länge som möjligt. Den är enormt dryg, jag köpte min för ett år sedan och jag har MASSOR kvar den räcker länge till.

Jag anser inte att Mary Kays produkter är så dyra. Visst det kostar en del att köpa in dem, men de är så dryga så jag hade hunnit köpa nya flera gånger om jag hade använt mina gamla produkter = kommit upp i samma pris.
Svar på tråden är mary kay verkligen så himla bra?