Dietdrycker??
Funderar på att börja med någon slags dietdryck, och byte ut exempelvis lunchen och/eller frukosten.
Nån som vet nåt om dom olika, som man tex kan köpa på Ica, men chokladsmak??
Alla tips är välkomna!
Funderar på att börja med någon slags dietdryck, och byte ut exempelvis lunchen och/eller frukosten.
Nån som vet nåt om dom olika, som man tex kan köpa på Ica, men chokladsmak??
Alla tips är välkomna!
jag har aldrig prövat och kommer aldrig göra det heller, om jag inte äe extremt överviktig, är du det?
för om du "bara" är överviktig och dricker detta så kommer du gå ner i vikt, men när du väl börjar äta igen så kommer du gå upp alla kilorna och de flesta går upp lite mer..
är du extremt överviktig kan detta vara ett bra komplement till motion..
men glöm inte att det finns inga genvägar till att gå ner i vikt, det som gäller är motion och rätt mat.
hoppas jag inte gjort dig besviken, men detta är sanningen tyvärr.. lycka till!
e så trött på detta nu med att man går upp MER i vikt efter åt!
klart du gör du om du lever på 500 kalorier per dag o sen smäller i dig en pizza! fattar ju vem som helst...
Men om du lär dig att äta rätt efter kuren så går du INTE upp! vet många levande bevis på det:)
så JA den funkar om du änvänder den rätt!
Jag är överviktig men inte extremt.
Jag har tidigare gått ner 18 kilo men nu har jag gått upp 8 av dom, (på lång tid)
Så, jag vet jag jag ska äta, motionera mm.
Promenerar ca 1 timme varje dag.
Då jag gick ner som mest gjorde jag 0-points soppor (grönsakssoppor) till lunch, men nu har jag väldigt ont om tid på lunchen och tänker att jag istället kan ta en sån dietdryck, istället för att äta lagad lunch OCH hinna promenera en sväng på lunchen, har tyvärr bara 30 minuter.
Åter till frågan....Nån som har tips kring olika dietdrycker? Vilka är goda/drickbara etc.
Har provat nutrilettes buljongsoppa tidigare men det var vidrigt.
Tänker mig mer en kall dryck i tetraform.