• gravid74

Tips på 35 års present till maken

Jag har sån ångest över att jag inte hittar något bra till min man som fyller 35 år om knappt 2 veckor. Ett av "problemen" är att vi ska ha barn vilken dag som helst så jag har inte ork att leta så mycket  och resor på tumanhand är inte riktigt aktuellt, annars hade det ju varit en bra idé. Tar tacksamt emot förslag

~Axel 060910 + BF 090314 ~
  • Svar på tråden Tips på 35 års present till maken
  • LadyJo

Har du kollat igenom alla upplevelse-sajter där man kan köpa presentkort för att ta en ölprovning, vinprovning, köra go-cart osv. Kan ju vara nåt. Min sambo fick tillsammans med en vän åka go-cart i 1 timma med en massa heat och final.
    Nästa gång han fyller jämt ska han få åka rallybil. (biltokig)
    Det finns något för alla på t.ex. www.liveit.se

?:*¨¨*:?....men vad gör det om hundra år, när allting kommer kring?
  • LadyJo

När han fyller jämnt ska det stå... Avskyr när jag stavar fel och får mardrömmar om jag inte rättar mig själv på en gång...

?:*¨¨*:?....men vad gör det om hundra år, när allting kommer kring?
  • gravid74

Det var en bra idé Ska genast kolla upp det.

Någon som har andra tips?

~Axel 060910 + BF 090314 ~
  • Duva

Hej..

Har med en darling som fyller snart, jag har köpt ett halsband till han, där på står våra barns namn, ser ut som en krona fast det är hål iden...hoppas du förstår, och sen står barnens namn på varsin sida. Tror han kommer blir jätte glad för detta.

Om ni får barn innan han fyller så kan du ju alltid köpa ett sådant, och gravera in barnets namn.

Skickar en länk

silver.123ehandel.se/category.html

• Duckan74

Min man fick en modernare kandelaber från Georg Jensen. INTE vad han hade förväntat sig, men jag sa att varje gång han tänder ljusen i den kan han tänka på att hans fru gav honom den i 35-årspresent.
    I julklapp fick segelflygning från Live it. Mycket uppskattat.

Svar på tråden Tips på 35 års present till maken