• chanteleos

Du som har storlek 40-42, ser du dig själv som smal, tjock eller mittemellan?

Inte meningen att någon ska bli ledsen eller upprörd över denna tråd, är dock väldigt nyfiken på hur olika människor ser på sig själva. Kan vara nyttigt att höra andras åsikt när man själv ogillar sin spegelbild =)

• Svar på tråden Du som har storlek 40-42, ser du dig själv som smal, tjock eller mittemellan?
  • edgeoftheearth

jag har storlek 40 å jag ser mej som mullig, men det e väldigt individuellt, jag tror att det beror på självförtroende

• Nessii

jag har 40 i brallor men typ 44 i överdelar o jag ser mig som rätt normal.. Men det kan ju bero på att jag har haft strl allt mellan 36 o 48...

• Ung Mor

jag har storlek 38/40 och jag ser mig som helt normal, alltså mittemellan.

• Cuthalion

När jag har det (som nu) så ser jag mig som fet. Trivs bra mycket bättre när jag väger 15 kg mindre och har min "normala" storlek som är 36.

Men det gäller min syn på MIG. Många andra som har 40/42 kan vara supersnygga och inte ens se en gnutta en överviktiga ut.

• mandolin76

Om man är smal eller mullig när man har storlek 40-42 är väl helt individuellt. Det beror ju på vilken kroppsbyggnad man har och hur lång man är. Jag skulle vara överlycklig om jag kom i storlek 42 men vet att det är ett orealistiskt mål eftersom jag är 180 cm lång har kraftig benstomme och i grunden är vältränad. jag vet att jag är smal när jag har storlek 44-46 och det är mitt mål att komma ner dit igen efter att jag fått barn.

• edgeoftheearth

jag tycker att andra i samma storlek som mig ser smalare ut,men som sagt av mandolin76 så beror det ju helt på ur man är byggd. Jag har breda höfter men väldigt smal midja, så det fett jag har sätter sig å höfterna som två kuddar, även fast jag inte är överviktig

• Melisabeth

beror helt på.
    Jag har det på nederdelar då jag är typen med getingmidja och breda höfter.
    Tycker väl egentligen inte att jag är speciellt tjock, men däremot så gör ju de stora kontrasterna med liten upptill och större nertill att jag ser större ut. Om jag vore mer jämn så skulle jag antagligen upplevas mindre på det hela taget.

• LilaRos

Jag har storlek 38/40, Beror på märke och modell. I bland har jag 42, men väldigt sällan.
    Jag ser mig som smal. Men det kan bero på att jag är nästan 1,80 cm lång med.

• Sanjos

Har just nu 38, 40 el 42. Beroende på märke. Är 161 cm. Har en mage att bli av med (ca 10 kg) annars anser jag mig ganska "normal".

Svar på tråden Du som har storlek 40-42, ser du dig själv som smal, tjock eller mittemellan?